Akllapi Net - Forum i Hapur
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

DISA PIKTURA NGA BEXHET PULLEJA DHE PREZENTIMI I AUTORIT

Shko poshtë

DISA PIKTURA NGA BEXHET PULLEJA DHE PREZENTIMI I AUTORIT Empty DISA PIKTURA NGA BEXHET PULLEJA DHE PREZENTIMI I AUTORIT

Mesazh nga Agim Gashi Thu Jul 10, 2014 8:11 pm

DISA PIKTURA NGA BEXHET PULLEJA DHE PREZENTIMI I AUTORIT

DISA PIKTURA NGA BEXHET PULLEJA DHE PREZENTIMI I AUTORIT Fw-profile-image                                                 

Prezantimi i Autorit

Une,Bexhet Pulleja kam lindur me 4 korrik 1941 ne Tirane, kam kryer studimet ne liceun artistik "Jordan Misja" ne Tirane per skulpture nga viti 1957 deri 1961.Kam studiuar per Pikture ne Akademine Qendrore te arteve te Pekinit (R.P. te Kines nga viti 1961 deri 1964) per ti vazhduar me tej e perfunduar ne Institutin e Larte te Arteve ne Tirane nga viti 1964 deri 1967.Nga viti 1967 deri 1992 kam punuar si dizenjator,drejtues artistik ne sektorin e panaireve, prane Dhomes se Tregtise te Shqiperise.Jam autor e bashkeautor i mbi 250 ekspozitave tregtare qe kane perfaqesuar Shqiperine neper shume vende te botes.Sot jam pensionist por shume i angazhuar ne krijimtarine artistike.Jam i apasionuar mbas artit klasik dhe perfaqesuesve me te denje te Impresionizmit.Ne fondin e krijimtarise time kam vepra te punuara ne periudhen e studimeve ne R.P.te Kines si peisazhe e portrete.Kam bere riprodhime portretesh te Rembrand Van Rein,konkretisht "Portreti i gruas se vjeter","Portreti i Jan Six","Portreti i profeteshes Ana" dhe "Autoportret i Rembrandit me liber".Vazhdoj te punoje sistematikisht ne fushen e peizazhit,te portretit e kompozimit.Jam i gatshem te prese çdo porosi e bashkepunim  nga cilido kudo qe te ndodhet sipas deshirave te artedashesve.

About the author

Bexhet Pulleja was born on the Fourth of July, 1941 in Tirana. He studied sculpture in “Jordan Misja” professional arts high school from 1957 to 1961. From 1961 to 1964, he was in China studying painting in the Central Academy of Fine Arts of Beijing. He continued his studies from 1964 to 1967 in Tirana and graduated from the Faculty of Arts. After that, he worked as an arts director in the Fair section at the Commercial Chamber of Albania. He has authored and co-authored over 250 commercial fairs that have represented Albania in various countries around the world. He is now retired but remains active in the art community. His passion is classic art and the era of Impressionism. While studying in China, he worked on several portraits and landscapes. He has also reproduced several portraits of Rembrandt Van Rein, such as the portrait of the Old Lady, the portrait of Jan Six, the portrait of Anna Wymer, and the self-portrait of Rembrandt. He now continues to practice portraits and landscapes and he welcomes any order requests from art lovers wherever they may be and he is willing to work on whatever they wish. 
DISA PIKTURA NGA BEXHET PULLEJA DHE PREZENTIMI I AUTORIT 182

DISA PIKTURA NGA BEXHET PULLEJA DHE PREZENTIMI I AUTORIT 183

DISA PIKTURA NGA BEXHET PULLEJA DHE PREZENTIMI I AUTORIT 185

DISA PIKTURA NGA BEXHET PULLEJA DHE PREZENTIMI I AUTORIT 186

DISA PIKTURA NGA BEXHET PULLEJA DHE PREZENTIMI I AUTORIT 189
DISA PIKTURA NGA BEXHET PULLEJA DHE PREZENTIMI I AUTORIT 190

DISA PIKTURA NGA BEXHET PULLEJA DHE PREZENTIMI I AUTORIT 193

DISA PIKTURA NGA BEXHET PULLEJA DHE PREZENTIMI I AUTORIT 194
Agim Gashi
Agim Gashi
Administrator
Administrator