Akllapi Net - Forum i Hapur
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

NJOFTIM I INSTITUTIT KOMBËTAR TË INTEGRIMIT TË JETIMËVE SHQIPTARË

Shko poshtë

NJOFTIM I INSTITUTIT KOMBËTAR TË INTEGRIMIT TË JETIMËVE SHQIPTARË Empty NJOFTIM I INSTITUTIT KOMBËTAR TË INTEGRIMIT TË JETIMËVE SHQIPTARË

Mesazh nga Agim Gashi Sat Feb 21, 2009 3:40 pm

NJOFTIM I INSTITUTIT KOMBËTAR TË INTEGRIMIT TË JETIMËVE SHQIPTARË Logo_news
NJOFTIM I INSTITUTIT KOMBËTAR TË INTEGRIMIT TË JETIMËVE SHQIPTARË

Të nderuar Partnerë,

Eagle Mobile ka kënaqësinë të ftojë drejtuesit më të lartë të kompanive tuaja në një takim dhe drekë pune në ambientet e Hotel Sheraton Tirana, Ditën e Hënë më 02 Mars 2009, Ora 11.00 lidhur me projektin "Biznesi në mbështetje të fëmijëve jetimë". Ne planifikojmë që drejtuesit më të lartë të mëse 20 kompanive pjesëmarrëse, së bashku me mbështetësit tanë në këtë projekt të madh, Znj. Liri Berisha, Znj. Valentina Leskaj dhe Z. Ilir Çumani, të mblidhen e të bisedojnë paraprakisht për të vendosur sesi do t'i mbështesin fëmijët jetimë. Më pas në orën 12.00 ata së bashku do të dalin në një komunikim me mediat për të dhënë mesazhet e tyre. Ata do të jenë të shoqëruar nga 20 fëmijë jetimë me rezultate të larta në mësime. Në përmbyllje të konferencës për shtyp, drejtuesit e kompanive dhe miqtë e tjerë do të drekojnë në sallën e madhe në Sheraton Tirana (Illyria I) së bashku me fëmijët jetimë dhe gazetarët që do të ndodhen aty për të pasqyruar aktivitetin. Drejtorëve të Përgjithshëm të kompanive tuaja do tu dërgohet një ftesë e posaçme për pjesëmarrjen ne aktivitet, nga Eagle Mobile.

Lista paraprake e kompanive që i kanë thënë PO pjesëmarrjes në këtë nismë:

Agna Group

Aksoy Group

Alpet

BKT

Dhoma e Tregtisë dhe Industrisë – Tiranë

Eagle Mobile

Epoka University

FIAA – Shoqata e Investitorëve të Huaj në Shqipëri

Hotel Sheraton

Huawei Technologies

Institucionet Arsimore Turgut Ozal

Interalbanian

Konfindustria

Klinikat Vrioni

Living Room Club

Rrjeti i Dyqaneve LTD

Spitali Amerikan i Tiranës

Tropikal Resort - Durres

Turkish Airlines

Po ashtu ne presim përgjigje edhe nga disa kompani të tjera që do t'ua bëjmë të ditur në vijim.

Ju lutem të më kontaktoni për çdo paqartësi, pyetje apo kërkesë.

Ju falënderoj për bashkëpunimin.

Dear Partners,

Eagle Mobile has the pleasure to invite the top managers of your companies in a work meeting and lunch in the premises of Hotel Sheraton Tirana, on Monday March 02, 2009 at 11.00 hr, in regard to the project "Business in support of the orphan children". We are planning for the top managers of more than 20 participant companies, along with our big supporters in this initiative Mrs. Liri Berisha, Mrs. Valentina Leskaj and Mr. Ilir Çumani, to gather and have a prior discussion to decide how to support the orphan children.

After that, at 12.00 hr they shall have all together a communication for media to give their messages. They will be accompanied by 20 orphan children of high results in school. In peroration of the press conference, the managers of the companies and the other guests shall have lunch in the big hall of Sheraton Tirana (Illyria I) together with the orphan children and the journalists who will be there to represent the activity. To the General Directors/CEO/General Managers shall be sent a special invitation by Eagle Mobile for the participation in the activity.

Preliminary list of the companies that have accepted the participation in this innitiative:

Agna Group

Aksoy Group

Alpet

BKT

Tirana Chamber of Commerce and Industry

Eagle Mobile

Epoka University

FIAA – Shoqata e Investitorëve të Huaj në Shqipëri

Hotel Sheraton Tirana

Huawei Technologies

Education Institutions "Turgut Ozal"

Interalbanian

Konfindustria

Vrioni Cliniques

Living Room Club

LTD Shop Network

Tirana American Hospital

Tropikal Resort - Durres

Turkish Airlines

Also, we are in attendance of some responses from other companies and we will get you informed in this regard.

Please do not hesitate to contact me for any uncertainty, question or request.

Thank you for the collaboration.

Best Regards,

Alban TARTARI

Head of Public & Media Relations Department
Eagle Mobile Albania
"Murat Toptani" Street
Eagle Mobile Center
Tirana - ALBANIA
Phone: + 355 4 22 90 126
Mobile: + 355 67 20 07 007
pr@eaglemobile.al
www.eaglemobile.al