Akllapi Net - Forum i Hapur
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lediana Kapaj:Pa titull

Shko poshtë

Lediana Kapaj:Pa titull Empty Lediana Kapaj:Pa titull

Mesazh nga Agim Gashi Mon Nov 22, 2010 10:13 pm

Lediana Kapaj:Pa titull 148572_468802714599_744374599_5464868_7569050_n
Lediana Kapaj:Pa titull 70603_744374599_4659629_n

Lediana Kapaj:Pa titull
Shume nga ne ndjehen te ndyshem dhe disa te veçante...
Kjo vjen nga e kaluara jone e dhimbshme ose ndonjehere e paharrueshme.Kam besuar gjithmone qe isha vetem une qe ndjehesha e pakuptuar ne kete bote por duke menduar arrij ne konkluzionin se kam qene une ajo qe e ka keqkuptuar sensin dhe doemethenien e jetes...Po kam qene ketu me endrrat e mia te mbushura plot dashuri pa shikuar ne te vertete se cfare ndodh ne kete toke!
Mbas shume zhgenjimesh te renda per tu mbajtur mbi shpine nga nje femer,bera qe jeta ime te ishte nje trishtim i pamate.Nje ideal jete i paekzistueshem ku ne te cilin gjithmone kam imagjinuar qe familja eshte mbi te gjitha dhe dashuria me e forte dhe fitimtare se kurre.
Por kur hap syte ajo qe shikoj me ben te me dhembin syte.Shume pak çifte arrijne te qendrojne bashke.Dhe sa per informacion qe te gjitha ditet jane te njejta,qe te gjitha sa teper ngjajne!
Vdekje,aksidente,gjera te trishtueshme ne jete te cilat te presin urine.Sa larg qenka ideali i jetes sime!
Mbase dikush nga ju mund te me thote qe une jetoj shume ne endrrat e nje vajze te vogel,por ne te njejten kohe do tu thoja qe kjo eshte e vetmja menyre qe te ben te mbrohesh nga shkallimi...
Shpeshhere urrej veten qe enderroj gjera te tilla....Se mbase po te isha ndryshe,nuk do te kisha zbuluar dhe as pare te gjitha gjerat qe na rrethojne.
Por prape kam nje deshire te cmendur tu them qe nuk ka gje me te bukur sesa te besosh tek Dashuria!

Perqafime miqesore te sinqerta.



Beaucoup d'entre nous se sentent différent et même pour certains unique!
Cela vient de notre passé parfois si douloureux ,parfois inoubliable.
Je croyais être la seule à me sentir incomprise de ce monde mais en y réfléchissant c'est moi qui est mal compris ce qu'est la vie!Oui je suis la avec mes rêves d'amour pleins la tête,sans voir ce qui se passe vraiment chaque jour sur terre!Après ces déceptions trop lourde à porter pour une femme,j'ai fait de ma vie un calvaire!
Un idéale de vie qui n'existe pas ou la famille passe avant tout et ou l'amour est vainqueur malgré tout.
Mais j'ouvre les yeux et ce que je vois me fais mal.Peu de couple réussisse à rester ensemble!Et par les informations tous les jours se ressemblent.Des morts,des accidents,des faits divers viennent me couper l'appétit.Il est si loin mon idéale de vie!!!Et puis une personne plus stable que moi va dire que je vis trop dans les contes de fées,peut être mais c'est aussi un moyen de me protéger pour ne pas sombrer!
Parfois je m'en veux de rêver à mieux....et pourtant si j'étais différente ,je n'aurais pas accomplie e découvert tout ce qui m'entoure!
Alors j'ai envie de dire que rien n'est plus beau que de croire en l'Amour!


©Lediana Kapaj
Agim Gashi
Agim Gashi
Administrator
Administrator

Numri i postimeve : 45955
Age : 69
Location : Kosovë
Registration date : 17/11/2008

Mbrapsht në krye Shko poshtë

Mbrapsht në krye

- Similar topics

 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi