Teki Dervishi:Misionet shfrytëzojnë përçarjen e vendësve
Faqja 1 e 1
Teki Dervishi:Misionet shfrytëzojnë përçarjen e vendësve
Misionet shfrytëzojnë përçarjen e vendësve
Teki DERVISHI
Misionet evropiane në Kosovë e kanë deklaruar ekskluzivisht rolin e tyre të “mbikëqyrësit”, duke e pranuar formalisht faktoritetin e qeverisjes vendëse. Ky tip “mbikëqyrësi” herë thotë se zbaton ligje (shumës, shumë sisteme ligjesh), herë thotë se i observon ato. Realiteti në terren i demanton që të dy këto deklarime, që do të dukeshin si të tilla parimore politike, po të dëshmohej konsekuenca e deklarimeve në zbatimet e tyre konkrete. Veprimet demantojnë deklarimet e misionarëve. Pra janë “vetëm” deklarime parimore – duke u nisur nga ajo si e ka paraparë (edhe) Pakoja e Ahtisarit, por a janë konform veprimet e këtyre misioneve me Pakon? Parimisht po, juridikisht jo! Sepse Pakoja e Ahtisarit nuk e parasheh UNMIK-un, së paku në këtë format dhe fizionomi të tij të autoritetit shtetëror që ka ai sot në Kosovë. Nga ky rol politik konkret i UNMIK-ut, pason mosnjohja e pavarësisë së Kosovës nga të gjitha misionet që veprojnë nën “Ombrellën” e UNMIK-ut në Kosovë. Pra si të tilla, si mohuese të pavarësisë, këto “misione” nuk i parasheh as Pakoja as Kushtetuta. Tipi “mbikëqyrës” i këtyre misioneve u deklasua me imponimin politik të Solanës që Qeveria e Kosovës ta pranonte (madje edhe ta arsyetonte) vizitën me “porosi politike” të Presidentit të një shteti që ka ushtruar krime pikërisht mbi njerëzimin në Kosovë. Sado që “misionarët” përpiqen të falsifikojnë duke thënë se kjo vizitë e Tadiqit u bë pa insistimin e tyre, observatorët dhe analistët ndërkombëtarë këtë vizitë e karakterizuan si “disfavori” i parë i misioneve para Qeverisë së Kosovës.
Pa marrë parasysh karakteret e spekuluara politike të kompetencave të misioneve (civile, ushtarake, policore) ato janë substancë e “rikonfigurimit” të OKB-së, që vijnë (vetëm e vetëm) pas Pavarësisë së Kosovës, që do të thotë vijnë ta relativizojnë Pakon e Ahtisarit, Kushtetutën. Amullia e quajtur “rikonfigurim” kap zenitin e saj pas 9 dhjetorit të vitit që shkoi. Por që është “faktor politik” 6-pikëshi (zbatohet a jo) kjo dihet. Opozita që thotë se zbatohen 6 pikat, këtë e bën me një hipokrizi instiktive të luftëtarit për pushtet, e jo për shtet, sepse nuk do t’i prishë punët me “faktorin ndërkombëtar”, por me faktorin qeveritar që “lejon” zbatimin e 6 pikave. Si? Sepse thotë që zbatohen 6 pikat, por nuk tregon se ato zbatohen në veri të Kosovës, (e cila është e okupuar) e jo në tërë Kosovën. Opozita pret që këtë ta thotë Qeveria, por Qeveria thotë se nuk i ka në tavolinë gjashtë pikat dhe ato janë të vdekura! Çka do të duhej tjetër të vepronte, opozita do të duhej ta dinte se Qeveria nga pozita e saj zyrtare është e obliguar dhe e drejtë të konsultohet me ata që e kanë përkrahur pavarësinë e Kosovës. Qeveria nuk i ka në tavolinë 6 pikat, që do të thotë - ajo nuk i zbaton as që do t’i zbatojë ndonjëherë. Mohimi i 6-pikëshit nga ana e Qeverisë është një vendim dhe qëndrim zyrtar, kështu që kjo është edhe një refuzim ndaj atyre që sot konkretisht zbatojnë gjashtëpikëshin, atje ku pikërisht ky gjashtëpikësh ia ka rrëmbyer me dhunë ingerencat shtetërore Qeverisë. Veç nëse opozita kujton se Qeveria ka instrument ta sfidojë dhunën e OKB-së në shkeljen e sovranitetit të Kosovës! Pra qëndrimi zyrtar i Kosovës është konsistent, por ku është tash roli i shoqërisë civile dhe opozitës që ta protestojë një vendim (rikofigurimin) që vjen nga OKB-ja madje edhe i “polemizuar” në Këshillin e Sigurimit?
Do të thotë: Qeverisë nuk i mbetet tjetër, pos qëndrimi parimor refuzues politik i 6 pikave. Por ku është përkrahja që do t’i bënte opozita këtij qëndrimi konsekuent të qeverisë? Përkrahja për probleme shtetërore (e jo pushtetare) do ta bënte që opozita ta fajësojë faktorit ndërkombëtar për zbatimin e 6 pikave, e jo Qeverinë. Kjo do të dëshmonte se në Kosovë jo vetëm Qeveria, por të gjitha strukturat politike dhe qytetare refuzojnë 6-pikëshin, kudo që ai “pjesërisht” zbatohet (në veri). Nuk mjafton që opozita (një pjesë e saj) insiston se po zbatohet në kontinuitet plani 6-pikësh, por ajo do të duhej të tregonte se ku po zbatohet dhe ku nuk po zbatohet, kush po e zbaton (misionet evropiane) dhe kush nuk po e zbaton (Qeveria), sepse edhe Zanieri thotë se ato pika zbatohen “pjesërisht”, veç që nuk thotë se ato pika i zbatojnë misionet nën “ombrellën” e tij, e jo Qeveria, e cila i thotë të largohet nga Kosova.
Qeveria me një nivel të lartë politik i sfidon spekulimet (konfiguracionin) e OKB-së, pra mban qëndrim të autoritetit zyrtar të shtetit, dëshmohet se i merr parasysh proceset në ndërtimin definitiv të sovranitetit të Kosovës duke ushtruar strategji shtetërore, strategji politike, se nuk ka në dorë instrument tjetër (p.sh ushtarak, etj.). Ky kriter zyrtar shtetëror nuk i nevojitet opozitës dhe shoqërisë civile, prandaj ekziston (opozita) dhe shoqëria civile të cilat e kanë instrumentin e shantazhit (p.sh. demonstratave, traktateve dhe rezolutave që do të mund t’u dërgonte organizatave të ndryshme botërore politike dhe akademike) kundër atyre që shkelin sovranitetin e Kosovës. Pse shoqëria civile (e sponsoruar nga “misionet”) dhe opozita nuk i nxjerrin argumentet publike që ta informojnë opinionin vendës dhe ndërkombëtarë, se kush po e shkel sovranitetin e Kosovës, e jo këtë t’ia ngarkojë se qenka faj i Qeverisë, sepse politikisht është absurde. Kështu prishet konsensusi nacional, dhe prishet për interes të egoizmit partiak në luftë për pushtet të një shteti që i rrezikohet tërësia territoriale dhe sovraniteti. Dhe kjo përçarje i konvenon Rikonfiguratorëve, dobëson Qeverinë para faktorit ndërkombëtar, sepse e paraqet si të vetmuar politikisht. Mosgatshmëria e opozitës të konfrontohet me faktorin implementues të 6 pikave, u blenë kohë atyre që përpiqen edhe de jure (me 6 pikat) ta ndajnë Kosovën, që sot është e ndarë de facto.
Teki DERVISHI
Misionet evropiane në Kosovë e kanë deklaruar ekskluzivisht rolin e tyre të “mbikëqyrësit”, duke e pranuar formalisht faktoritetin e qeverisjes vendëse. Ky tip “mbikëqyrësi” herë thotë se zbaton ligje (shumës, shumë sisteme ligjesh), herë thotë se i observon ato. Realiteti në terren i demanton që të dy këto deklarime, që do të dukeshin si të tilla parimore politike, po të dëshmohej konsekuenca e deklarimeve në zbatimet e tyre konkrete. Veprimet demantojnë deklarimet e misionarëve. Pra janë “vetëm” deklarime parimore – duke u nisur nga ajo si e ka paraparë (edhe) Pakoja e Ahtisarit, por a janë konform veprimet e këtyre misioneve me Pakon? Parimisht po, juridikisht jo! Sepse Pakoja e Ahtisarit nuk e parasheh UNMIK-un, së paku në këtë format dhe fizionomi të tij të autoritetit shtetëror që ka ai sot në Kosovë. Nga ky rol politik konkret i UNMIK-ut, pason mosnjohja e pavarësisë së Kosovës nga të gjitha misionet që veprojnë nën “Ombrellën” e UNMIK-ut në Kosovë. Pra si të tilla, si mohuese të pavarësisë, këto “misione” nuk i parasheh as Pakoja as Kushtetuta. Tipi “mbikëqyrës” i këtyre misioneve u deklasua me imponimin politik të Solanës që Qeveria e Kosovës ta pranonte (madje edhe ta arsyetonte) vizitën me “porosi politike” të Presidentit të një shteti që ka ushtruar krime pikërisht mbi njerëzimin në Kosovë. Sado që “misionarët” përpiqen të falsifikojnë duke thënë se kjo vizitë e Tadiqit u bë pa insistimin e tyre, observatorët dhe analistët ndërkombëtarë këtë vizitë e karakterizuan si “disfavori” i parë i misioneve para Qeverisë së Kosovës.
Pa marrë parasysh karakteret e spekuluara politike të kompetencave të misioneve (civile, ushtarake, policore) ato janë substancë e “rikonfigurimit” të OKB-së, që vijnë (vetëm e vetëm) pas Pavarësisë së Kosovës, që do të thotë vijnë ta relativizojnë Pakon e Ahtisarit, Kushtetutën. Amullia e quajtur “rikonfigurim” kap zenitin e saj pas 9 dhjetorit të vitit që shkoi. Por që është “faktor politik” 6-pikëshi (zbatohet a jo) kjo dihet. Opozita që thotë se zbatohen 6 pikat, këtë e bën me një hipokrizi instiktive të luftëtarit për pushtet, e jo për shtet, sepse nuk do t’i prishë punët me “faktorin ndërkombëtar”, por me faktorin qeveritar që “lejon” zbatimin e 6 pikave. Si? Sepse thotë që zbatohen 6 pikat, por nuk tregon se ato zbatohen në veri të Kosovës, (e cila është e okupuar) e jo në tërë Kosovën. Opozita pret që këtë ta thotë Qeveria, por Qeveria thotë se nuk i ka në tavolinë gjashtë pikat dhe ato janë të vdekura! Çka do të duhej tjetër të vepronte, opozita do të duhej ta dinte se Qeveria nga pozita e saj zyrtare është e obliguar dhe e drejtë të konsultohet me ata që e kanë përkrahur pavarësinë e Kosovës. Qeveria nuk i ka në tavolinë 6 pikat, që do të thotë - ajo nuk i zbaton as që do t’i zbatojë ndonjëherë. Mohimi i 6-pikëshit nga ana e Qeverisë është një vendim dhe qëndrim zyrtar, kështu që kjo është edhe një refuzim ndaj atyre që sot konkretisht zbatojnë gjashtëpikëshin, atje ku pikërisht ky gjashtëpikësh ia ka rrëmbyer me dhunë ingerencat shtetërore Qeverisë. Veç nëse opozita kujton se Qeveria ka instrument ta sfidojë dhunën e OKB-së në shkeljen e sovranitetit të Kosovës! Pra qëndrimi zyrtar i Kosovës është konsistent, por ku është tash roli i shoqërisë civile dhe opozitës që ta protestojë një vendim (rikofigurimin) që vjen nga OKB-ja madje edhe i “polemizuar” në Këshillin e Sigurimit?
Do të thotë: Qeverisë nuk i mbetet tjetër, pos qëndrimi parimor refuzues politik i 6 pikave. Por ku është përkrahja që do t’i bënte opozita këtij qëndrimi konsekuent të qeverisë? Përkrahja për probleme shtetërore (e jo pushtetare) do ta bënte që opozita ta fajësojë faktorit ndërkombëtar për zbatimin e 6 pikave, e jo Qeverinë. Kjo do të dëshmonte se në Kosovë jo vetëm Qeveria, por të gjitha strukturat politike dhe qytetare refuzojnë 6-pikëshin, kudo që ai “pjesërisht” zbatohet (në veri). Nuk mjafton që opozita (një pjesë e saj) insiston se po zbatohet në kontinuitet plani 6-pikësh, por ajo do të duhej të tregonte se ku po zbatohet dhe ku nuk po zbatohet, kush po e zbaton (misionet evropiane) dhe kush nuk po e zbaton (Qeveria), sepse edhe Zanieri thotë se ato pika zbatohen “pjesërisht”, veç që nuk thotë se ato pika i zbatojnë misionet nën “ombrellën” e tij, e jo Qeveria, e cila i thotë të largohet nga Kosova.
Qeveria me një nivel të lartë politik i sfidon spekulimet (konfiguracionin) e OKB-së, pra mban qëndrim të autoritetit zyrtar të shtetit, dëshmohet se i merr parasysh proceset në ndërtimin definitiv të sovranitetit të Kosovës duke ushtruar strategji shtetërore, strategji politike, se nuk ka në dorë instrument tjetër (p.sh ushtarak, etj.). Ky kriter zyrtar shtetëror nuk i nevojitet opozitës dhe shoqërisë civile, prandaj ekziston (opozita) dhe shoqëria civile të cilat e kanë instrumentin e shantazhit (p.sh. demonstratave, traktateve dhe rezolutave që do të mund t’u dërgonte organizatave të ndryshme botërore politike dhe akademike) kundër atyre që shkelin sovranitetin e Kosovës. Pse shoqëria civile (e sponsoruar nga “misionet”) dhe opozita nuk i nxjerrin argumentet publike që ta informojnë opinionin vendës dhe ndërkombëtarë, se kush po e shkel sovranitetin e Kosovës, e jo këtë t’ia ngarkojë se qenka faj i Qeverisë, sepse politikisht është absurde. Kështu prishet konsensusi nacional, dhe prishet për interes të egoizmit partiak në luftë për pushtet të një shteti që i rrezikohet tërësia territoriale dhe sovraniteti. Dhe kjo përçarje i konvenon Rikonfiguratorëve, dobëson Qeverinë para faktorit ndërkombëtar, sepse e paraqet si të vetmuar politikisht. Mosgatshmëria e opozitës të konfrontohet me faktorin implementues të 6 pikave, u blenë kohë atyre që përpiqen edhe de jure (me 6 pikat) ta ndajnë Kosovën, që sot është e ndarë de facto.
Agim Gashi- Administrator
- Numri i postimeve : 45955
Age : 70
Location : Kosovë
Registration date : 17/11/2008
Faqja 1 e 1
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi
Tue Mar 14, 2017 8:17 pm nga Agim Gashi
» IDRIZ ZEQIRAJ - SHIPTARËT NUK JANË "ME BYTHË NË PRUSH", PËR TË FALUR TOKAT
Mon Feb 27, 2017 6:54 pm nga Agim Gashi
» Akuzat kundër Shefqet Krasniqit Prokurorisë ia kishte konfirmuar edhe BIK-u (Dokument)
Mon Feb 27, 2017 5:20 pm nga Agim Gashi
» Aktakuzë kundër imamit Shefqet Krasniqi
Mon Feb 27, 2017 4:32 pm nga Agim Gashi
» Zbulohen tensionet gjatë dialogut në Bruksel, Nikoliqi Thaçit: Ti je kriminel
Fri Feb 03, 2017 7:40 pm nga Agim Gashi
» Faruk Tasholli - RJEPENI NANËN
Fri Feb 03, 2017 12:22 pm nga Agim Gashi
» FAMILJA E HAKI IMERIT: AI U VRA NË KOHËN KUR NË PUSHTET ISHIN HASHIM THAÇI E REXHEP SELIMI
Wed Jan 25, 2017 12:39 am nga Agim Gashi
» AGIM GASHI - O NE TREN PËR MITROVICË
Wed Jan 18, 2017 11:08 pm nga Agim Gashi
» Vëllai i tij u pajtua me Thaçin, por ja si ishte kidnapuar Haki Imeri në Brojë e më pas ishte vrarë
Wed Jan 18, 2017 8:13 pm nga Agim Gashi
» Fadil Maloku:Aferim, Prokurori e Kosovës!
Wed Jan 18, 2017 8:00 pm nga Agim Gashi
» Djali i Haki Imerit del kundër axhës: Nuk ia fali Thaçit, nuk dua drejtësi kanunore
Wed Jan 18, 2017 7:12 pm nga Agim Gashi
» IDRIZ ZEQIRAJ:Copëza biografike dhe kujtime për Ibrahim Rugovën
Wed Jan 18, 2017 5:13 pm nga Agim Gashi
» Presidenti Thaçi i “lahet me 124 pleq” Imer Imerit se nuk ka gisht në vrasjen e vëllait të tij
Wed Jan 18, 2017 4:00 pm nga Agim Gashi
» Adem Salihaj akuza të rënda ndaj Hashim Thaçit, ja si po mundohet të shpërlahet nga krimet e shumta që ka bërë
Wed Jan 18, 2017 3:53 pm nga Agim Gashi
» Ndodh edhe ky skandal: Njeriu që grisi fotografinë e Presidentit Rugova merr certifikatën e veteranit të UÇK-së
Tue Jan 17, 2017 7:55 pm nga Agim Gashi
» BERAT ARMAGEDONI:Lamtumirë, Joshua i Pejës!
Tue Jan 17, 2017 12:15 am nga Agim Gashi
» Biografia e Presidentit Rugova - Biografi e shkurtër
Mon Jan 16, 2017 10:32 pm nga Agim Gashi
» ILIR MUHARREMI : Treni provokativ, artistët në gjumë
Sun Jan 15, 2017 11:32 pm nga Agim Gashi
» Përveç ROSU-së, ky është shqiptari që rrezikoi jetën për ta ndalur trenin e Serbisë
Sun Jan 15, 2017 9:53 pm nga Agim Gashi
» ENVER PETROVCI - IN MEMORIAM SEFEDIN NUREDINIT- SEFA
Sun Jan 15, 2017 9:07 pm nga Agim Gashi