Parti politike apo subjekte politike!
Faqja 1 e 1
Parti politike apo subjekte politike!
Parti politike apo subjekte politike!
Dr. Mazllum Baraliu
Legjislacioni elektoral në Kosovë(2)
Paragrafi 2. i nenit 10 të ligjit në trajtim është konfuzë dhe në kontradikcion me paragrafin 1. por edhe me paragrafet tjera të këtij neni. Kjo nga arësya parësore se paragrafi 1. thot:” Të gjitha vendimet e gjykatës së shkallës së parë janë përfundimtare, duke përfshirë këtu edhe vendimet të cilat kanë të bëjnë me inkorporimin ose përjashtimin e emrave përkatës nga lista e votuesv”".
Neni 10, paragrafi 6, gjykatën e shkallës së parë e reprezenton si autoritet, respektivisht si organ I cili ka fuqi që ta urdhëroj Komisionin Qendror të Zgjedhjeve të Kosovës për të ndërmarrur veprime remediale në qështjet që kanë të bëjnë me kërkesat përkitazi me listat e votuesve. Kjo dispozitë është mjaftë diskutabile, dhe reperkutive, ngase gjykatën e shkallës së parëe paraqet si organin apo autoritetin supreme në relacion me Komisionin qendror të Zgjedhjeve.
Dispozitat e nenit 11, paragrafi 1 dhe 2, janë tejet diskutabile, ngase krijojnë probleme në menagjimin dhe funkcionimin e KQZ-së dhe Sekretariatit të tij. Në të vërtetë këto dispozita krijojnë një paralelizëm midis kryeshefit ekzekutiv të sekretariatit dhe të drejtorit ekzekutiv tëp o të njejtit secretariat. Që të dytë këta zyrtarët e lartë, respektivisht më të lartit brënda përbrënda sekretariatit, duhet ti raportojnë drejtëpërdrejtë KQZ-së. Që në një mënyrë I vejnë në pozitë të barabartë dhe josubordinuese. Kjo zgjidhje ligjore është e gabuar dhe e dëmshme, ndaj si e tillë e dëmton deri në inefiqiencë totale proqesin menaxherial brënda përbrënda Sekretariatit të KQZ-së, në mes të Sekretariatit dhe KQZ-së. Kjo zgjidhje do të reflektohet negativisht dhe do të ndikoj dukshëm në instancë të fundit edhe në organizimin e sukësesëshëm ose jo të zgjedhjeve në Kosovë.
Pikërisht duke u mbështetur në argumentet e mësipërme, konsiderojmë se nuk ka nevojë që të ketë drejtorë ekzekutivë për zyrën e regjistrimit dhe të qertifikimit të partive politike, por vetëm officer ekzekutiv ose eventualisht nivel organizativ të koordinatorit të zyrës.
Gjatë gjithë tekstit-dispozitës së Nenit 12 të Ligjit mbi zgjedhjet e përgjithshme të Kosovës, përmendet sintagma:”parti politike”. Në vend të këtij formulimi konsiderojmë se është më opurtune dhe adekuate që të përdoret termi “subjekte politike”; ngase jo të gjitha subjektët politike janë parti politike. Pra, sintagma parti politike është e ngushtë për nga kuptimi dhe si e tillë nuk I përfshinë të gjitha subjektët politike, të cilat mund të involvohen në procesin elektoral. Nga justifikimet e mësipërme rezulton si e nevojshme dhe e domosdoshme qështja e ndryshimit të këtyre sintagmave në ligj.
Paragrafi 3 I nenit 12, pasuesi I fundit para paragrafit 4:” Emri dhe adresa e të paktën 500 anëtarëve të partisë… » duhet të ndrrohet dhe të thuhet, jo më së paku por : » më së shumti 500 antarë të partisë ». Kjo është më mirë për arësye të rrethanave, sepse psh. në nenin 15, paragrafi 7 të këtij ligji, nuk është përmendur numër I sakt , as edhe i nënshkrimeve të antarëve të subjektit të caktuar politik. Për më tepër, në këtë paragraf thuhet:” Numri I nevojshëm I nënshkrimeve në mënyrën e paraparë me rregullat e KQZ-së”. Pra , konsiderojmë se në këto dispozita duhet të ketë kompatibilitet dhe përputhshmeri reciproke midis tyre.
Përmbajtja e nenit 13 të verzionit në gjuhën shqipe, dallon nga teksti I verzionit në gjuhën angleze.
Përmbajtja e tekstit të nenit 14, poashtu është diferente në të dy gjuhët, ndaj lypset të vehet në përputhje reciproke.
Paragrafi 3 i nenit 15, i cili ndër të tjera thotë: ” Partia politike e regjistruar, është automatikisht e qertifikuar”, është diskutabil dhe rrjedhimisht i papranueshëm. Së këndejmi kjo dispozitë lypset të spjegohet dhe qartësohet; ngase qertifikimi është faza e dytë që vjen pas regjistrimit të subjektit politik dhe pas përmbushjes së kushteve përkatëse, po për këtë qertifikim. Ka shumë arësye dhe faktorë që atakojnë esencen dhe porosinë e kësaj dispozite. Përndryshe spjegimi I njejtë sikurse ky që japim, është dhënë në paragrafin 4 dhe 5 të të njejtit nen të këtij ligji. Prandaj lypset veqanërisht të shiqohen dhe analizohen kërkesat dhe kushtet e parapara në pikën a)-g) të paragrafit 5 të nenit 15., dispozitat e të cilave paragrafe I rregullojnë kushtet e partive politike, të cilat ato duhet detyrimisht t’i përmbushin ,për tu qertifikuar.
Neni 15 nën g) duhet të kompletohet duke shtuar:”gjuhët zyrtare” dhe jo vetëm:”gjuhët”.
Formulimi:”deklaratë politike” (lidhur me politikën e subjektëve politike), duhet të jetë:” në përputhje me …”etj.
Neni 15, paragrafi 11, është diskutabil, ndaj lypset të qartësohet, sepse e bënë gjeneralizimin e tepërt të të drejtave të qdo subjekti politik (madje edhe të subjektëve më të mëdha politike të shumëcës), për të hyrë në garë për vendet e garantuara.
Vijon
Dr. Mazllum Baraliu
Legjislacioni elektoral në Kosovë(2)
Paragrafi 2. i nenit 10 të ligjit në trajtim është konfuzë dhe në kontradikcion me paragrafin 1. por edhe me paragrafet tjera të këtij neni. Kjo nga arësya parësore se paragrafi 1. thot:” Të gjitha vendimet e gjykatës së shkallës së parë janë përfundimtare, duke përfshirë këtu edhe vendimet të cilat kanë të bëjnë me inkorporimin ose përjashtimin e emrave përkatës nga lista e votuesv”".
Neni 10, paragrafi 6, gjykatën e shkallës së parë e reprezenton si autoritet, respektivisht si organ I cili ka fuqi që ta urdhëroj Komisionin Qendror të Zgjedhjeve të Kosovës për të ndërmarrur veprime remediale në qështjet që kanë të bëjnë me kërkesat përkitazi me listat e votuesve. Kjo dispozitë është mjaftë diskutabile, dhe reperkutive, ngase gjykatën e shkallës së parëe paraqet si organin apo autoritetin supreme në relacion me Komisionin qendror të Zgjedhjeve.
Dispozitat e nenit 11, paragrafi 1 dhe 2, janë tejet diskutabile, ngase krijojnë probleme në menagjimin dhe funkcionimin e KQZ-së dhe Sekretariatit të tij. Në të vërtetë këto dispozita krijojnë një paralelizëm midis kryeshefit ekzekutiv të sekretariatit dhe të drejtorit ekzekutiv tëp o të njejtit secretariat. Që të dytë këta zyrtarët e lartë, respektivisht më të lartit brënda përbrënda sekretariatit, duhet ti raportojnë drejtëpërdrejtë KQZ-së. Që në një mënyrë I vejnë në pozitë të barabartë dhe josubordinuese. Kjo zgjidhje ligjore është e gabuar dhe e dëmshme, ndaj si e tillë e dëmton deri në inefiqiencë totale proqesin menaxherial brënda përbrënda Sekretariatit të KQZ-së, në mes të Sekretariatit dhe KQZ-së. Kjo zgjidhje do të reflektohet negativisht dhe do të ndikoj dukshëm në instancë të fundit edhe në organizimin e sukësesëshëm ose jo të zgjedhjeve në Kosovë.
Pikërisht duke u mbështetur në argumentet e mësipërme, konsiderojmë se nuk ka nevojë që të ketë drejtorë ekzekutivë për zyrën e regjistrimit dhe të qertifikimit të partive politike, por vetëm officer ekzekutiv ose eventualisht nivel organizativ të koordinatorit të zyrës.
Gjatë gjithë tekstit-dispozitës së Nenit 12 të Ligjit mbi zgjedhjet e përgjithshme të Kosovës, përmendet sintagma:”parti politike”. Në vend të këtij formulimi konsiderojmë se është më opurtune dhe adekuate që të përdoret termi “subjekte politike”; ngase jo të gjitha subjektët politike janë parti politike. Pra, sintagma parti politike është e ngushtë për nga kuptimi dhe si e tillë nuk I përfshinë të gjitha subjektët politike, të cilat mund të involvohen në procesin elektoral. Nga justifikimet e mësipërme rezulton si e nevojshme dhe e domosdoshme qështja e ndryshimit të këtyre sintagmave në ligj.
Paragrafi 3 I nenit 12, pasuesi I fundit para paragrafit 4:” Emri dhe adresa e të paktën 500 anëtarëve të partisë… » duhet të ndrrohet dhe të thuhet, jo më së paku por : » më së shumti 500 antarë të partisë ». Kjo është më mirë për arësye të rrethanave, sepse psh. në nenin 15, paragrafi 7 të këtij ligji, nuk është përmendur numër I sakt , as edhe i nënshkrimeve të antarëve të subjektit të caktuar politik. Për më tepër, në këtë paragraf thuhet:” Numri I nevojshëm I nënshkrimeve në mënyrën e paraparë me rregullat e KQZ-së”. Pra , konsiderojmë se në këto dispozita duhet të ketë kompatibilitet dhe përputhshmeri reciproke midis tyre.
Përmbajtja e nenit 13 të verzionit në gjuhën shqipe, dallon nga teksti I verzionit në gjuhën angleze.
Përmbajtja e tekstit të nenit 14, poashtu është diferente në të dy gjuhët, ndaj lypset të vehet në përputhje reciproke.
Paragrafi 3 i nenit 15, i cili ndër të tjera thotë: ” Partia politike e regjistruar, është automatikisht e qertifikuar”, është diskutabil dhe rrjedhimisht i papranueshëm. Së këndejmi kjo dispozitë lypset të spjegohet dhe qartësohet; ngase qertifikimi është faza e dytë që vjen pas regjistrimit të subjektit politik dhe pas përmbushjes së kushteve përkatëse, po për këtë qertifikim. Ka shumë arësye dhe faktorë që atakojnë esencen dhe porosinë e kësaj dispozite. Përndryshe spjegimi I njejtë sikurse ky që japim, është dhënë në paragrafin 4 dhe 5 të të njejtit nen të këtij ligji. Prandaj lypset veqanërisht të shiqohen dhe analizohen kërkesat dhe kushtet e parapara në pikën a)-g) të paragrafit 5 të nenit 15., dispozitat e të cilave paragrafe I rregullojnë kushtet e partive politike, të cilat ato duhet detyrimisht t’i përmbushin ,për tu qertifikuar.
Neni 15 nën g) duhet të kompletohet duke shtuar:”gjuhët zyrtare” dhe jo vetëm:”gjuhët”.
Formulimi:”deklaratë politike” (lidhur me politikën e subjektëve politike), duhet të jetë:” në përputhje me …”etj.
Neni 15, paragrafi 11, është diskutabil, ndaj lypset të qartësohet, sepse e bënë gjeneralizimin e tepërt të të drejtave të qdo subjekti politik (madje edhe të subjektëve më të mëdha politike të shumëcës), për të hyrë në garë për vendet e garantuara.
Vijon
Agim Gashi- Administrator
- Numri i postimeve : 45955
Age : 70
Location : Kosovë
Registration date : 17/11/2008
Similar topics
» Çdo gjë që ka të bëj me zgjedhjet lokale në Kosovë
» 12 subjekte politike nuk plotësojnë kriteret për certifikim
» Zyrtarë dhe subjekte politike ngushëllojnë familjen Podrimja
» Thaçi: Festa e flamurit është mbi çdo parti politike
» EKSKLUZIVE: E vërteta e luftës së Kumanovës, ja çka shkruan Komandant Malisheva nga burgu i Prilepit?
» 12 subjekte politike nuk plotësojnë kriteret për certifikim
» Zyrtarë dhe subjekte politike ngushëllojnë familjen Podrimja
» Thaçi: Festa e flamurit është mbi çdo parti politike
» EKSKLUZIVE: E vërteta e luftës së Kumanovës, ja çka shkruan Komandant Malisheva nga burgu i Prilepit?
Faqja 1 e 1
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi
Tue Mar 14, 2017 8:17 pm nga Agim Gashi
» IDRIZ ZEQIRAJ - SHIPTARËT NUK JANË "ME BYTHË NË PRUSH", PËR TË FALUR TOKAT
Mon Feb 27, 2017 6:54 pm nga Agim Gashi
» Akuzat kundër Shefqet Krasniqit Prokurorisë ia kishte konfirmuar edhe BIK-u (Dokument)
Mon Feb 27, 2017 5:20 pm nga Agim Gashi
» Aktakuzë kundër imamit Shefqet Krasniqi
Mon Feb 27, 2017 4:32 pm nga Agim Gashi
» Zbulohen tensionet gjatë dialogut në Bruksel, Nikoliqi Thaçit: Ti je kriminel
Fri Feb 03, 2017 7:40 pm nga Agim Gashi
» Faruk Tasholli - RJEPENI NANËN
Fri Feb 03, 2017 12:22 pm nga Agim Gashi
» FAMILJA E HAKI IMERIT: AI U VRA NË KOHËN KUR NË PUSHTET ISHIN HASHIM THAÇI E REXHEP SELIMI
Wed Jan 25, 2017 12:39 am nga Agim Gashi
» AGIM GASHI - O NE TREN PËR MITROVICË
Wed Jan 18, 2017 11:08 pm nga Agim Gashi
» Vëllai i tij u pajtua me Thaçin, por ja si ishte kidnapuar Haki Imeri në Brojë e më pas ishte vrarë
Wed Jan 18, 2017 8:13 pm nga Agim Gashi
» Fadil Maloku:Aferim, Prokurori e Kosovës!
Wed Jan 18, 2017 8:00 pm nga Agim Gashi
» Djali i Haki Imerit del kundër axhës: Nuk ia fali Thaçit, nuk dua drejtësi kanunore
Wed Jan 18, 2017 7:12 pm nga Agim Gashi
» IDRIZ ZEQIRAJ:Copëza biografike dhe kujtime për Ibrahim Rugovën
Wed Jan 18, 2017 5:13 pm nga Agim Gashi
» Presidenti Thaçi i “lahet me 124 pleq” Imer Imerit se nuk ka gisht në vrasjen e vëllait të tij
Wed Jan 18, 2017 4:00 pm nga Agim Gashi
» Adem Salihaj akuza të rënda ndaj Hashim Thaçit, ja si po mundohet të shpërlahet nga krimet e shumta që ka bërë
Wed Jan 18, 2017 3:53 pm nga Agim Gashi
» Ndodh edhe ky skandal: Njeriu që grisi fotografinë e Presidentit Rugova merr certifikatën e veteranit të UÇK-së
Tue Jan 17, 2017 7:55 pm nga Agim Gashi
» BERAT ARMAGEDONI:Lamtumirë, Joshua i Pejës!
Tue Jan 17, 2017 12:15 am nga Agim Gashi
» Biografia e Presidentit Rugova - Biografi e shkurtër
Mon Jan 16, 2017 10:32 pm nga Agim Gashi
» ILIR MUHARREMI : Treni provokativ, artistët në gjumë
Sun Jan 15, 2017 11:32 pm nga Agim Gashi
» Përveç ROSU-së, ky është shqiptari që rrezikoi jetën për ta ndalur trenin e Serbisë
Sun Jan 15, 2017 9:53 pm nga Agim Gashi
» ENVER PETROVCI - IN MEMORIAM SEFEDIN NUREDINIT- SEFA
Sun Jan 15, 2017 9:07 pm nga Agim Gashi