Fitnete Gruda:Reforma e teksteve në standardet e duhura
Faqja 1 e 1
Fitnete Gruda:Reforma e teksteve në standardet e duhura
Reforma e teksteve në standardet e duhura
Fitnete Gruda
Një ndër reformat e qeverisë në arsim, në vitin 2006 –të ishte ALTERTEKSTI. Thelbi i saj është pajisja e nxënësve me tekste me standarde dhe autorët më të mirë. Në vitin e parë të zbatimit pati shumë kritika kryesisht të para në sensin politik e jo me syrin e analizës së ecurisë të politikave arsimore në zbatim. Në vitet e më pasme të vazhdimit të kësaj reforme kritikat vazhduan por duke ardhur në zbehje. Kjo,jo sepse u treguan zemërgjerë por ishte realiteti që do i gjykonte. Si çdo reformë tjetër në hapat e para të zbatimit të saj hasi disa vështirësi. Këto në afatin kohor të përzgjedhjes dhe të shpërndarjes. Në vazhdim të saj iu kushtua kujdes këtyre çështjeve duke thelluar këtë reformë. Për vitin shkollor 2009-2010 shitja e teksteve nisi që në fillim të gushtit. Çdo shkollë në fund të muajit qershor ka pasur të afishuar listën e teksteve,të specifikuar sipas klasave, sipas katalogut të MASH-it;që prindërit e nxënësve do të blinin për vitin e ardhshëm shkollor. Bashkëngjitur me to dhe kujtesën që vetëm këto tekste subvencionohen. Në këtë mënyrë prindërit kishin kohën e mjaftueshme për të blerë tekstet për fëmijët e tyre dhe nuk pati rrëmujë gjatë shitjes së tyre në libraritë përkatëse. Në ditën e parë të shkollë,në shkollën “Xhezmi Delli ” që unë drejtoj pajisja e nxënësve me tekste ishte 100 %.Kjo sipas mësueseve është një sukses krahasuar me vitet e tjera. Po ashtu ka qenë në pjesën më të madhe të shkollave nga komunikimi me disa kolege të mija. Kjo tregon se kjo reformë është në rrugë të mbarë. Rëndësi ka që të përzgjidhet teksti më i mirë. Përveç përgjegjësisë ndaj nxënësit kjo është dhe pjesë e ndërgjegjes së grupit ose mësuesit përzgjedhës. Pse mund të themi që Altertektst është një reformë e mirëmenduar por dhe e suksesshme në zbatim? Së pari, i jep mundësi autorëve të ndryshëm të shtrijnë e trajtojnë programin sipas metodave më të kapshme nga nxënësit, sipas tyre. Dhe jo si më parë ku ishin të caktuar autorët gati të përhershëm paçka se mund të kishte të tjerë më të mirë. Së dyti, përzgjidhen nga konkurrimi trajtimet më të mira pa iu referuar emrit të autorit. Kjo shmang abuzimet. Së treti, u jep mundësi mësuesve të përzgjedhin tekstin më të mirë dhe më të kapshëm për nxënësit e tyre. Këtu fusim dhe përgjegjësinë morale.
Pra kjo vlerëson shumë mësuesin dhe e bën më të përgjegjshëm në mësimdhënie.
Së katërti, i ka hequr shkollës barrën e shitjes së teksteve. Kjo diçka shumë e rëndësishme, pasi shkolla është vendi me detyrë mësim dhe edukim dhe jo shitje, ku në këtë fazë në shkollë krijohej vetëm rrëmujë dhe lodhje për mësuesit që ngarkoheshin me shitjen. Si e tillë kjo reformë duhet thelluar. Duke drejtuar dhe monitoruar procesin e përzgjedhjes së teksteve deri në marrjen e subvencioneve, prej katër vitesh do të sugjeroja diçka që duhet parë për vitet më pas, bashkëngjitur këtu dhe mendimet e mësuesve gjatë diskutimeve për këtë çështje: -Faturat e teksteve të blera nga nxënësit sillen në shkollë dhe shkolla plotëson formularë që të merren subvencionet nga prindërit. Unë mendoj, që duhet kërkuar një mënyrë tjetër e marrjes së subvencioneve dhe shkolla të mos merret me këtë çështje. -Shitja e teksteve shkollore nga libraritë të monitorohet jo nga shkolla por të gjendet një mënyrë më e mirë monitorimi, pasi libraritë nuk janë në varësinë e drejtorive të shkollave. Shkolla ka për detyrë të dorëzojë në librari listën e teksteve të përzgjedhura; Të njoh me këtë listë nxënësit dhe prindërit duke afishuar listën në shkollë dhe t’i kujtoj atyre që vetëm tekstet e listës subvencionohen. Nëse këto bëhen dhe prindi blen tekste të tjera jashtë listës atëherë, ose ka pasur dëshirë t’i blejë ose nuk ka qenë i vëmendshëm ndaj listës së teksteve. Duke njohur listën, prindi duhet të kundërshtojë librashitësin dhe të kontaktojë me drejtorin e shkollës përkatëse nëse i jepen tekste të tjera jashtë listës. Për këtë qëllim duhen rikujtuar vit pas viti prindërit e nxënësve. Pavarësisht disa gjërave shumë të vogla teknike,të gjithë jemi koshientë që kjo reformë vit pas viti ka qenë edhe më e suksesshme dhe duhen përgëzuar nismëtarët e saj.
Fitnete Gruda
Një ndër reformat e qeverisë në arsim, në vitin 2006 –të ishte ALTERTEKSTI. Thelbi i saj është pajisja e nxënësve me tekste me standarde dhe autorët më të mirë. Në vitin e parë të zbatimit pati shumë kritika kryesisht të para në sensin politik e jo me syrin e analizës së ecurisë të politikave arsimore në zbatim. Në vitet e më pasme të vazhdimit të kësaj reforme kritikat vazhduan por duke ardhur në zbehje. Kjo,jo sepse u treguan zemërgjerë por ishte realiteti që do i gjykonte. Si çdo reformë tjetër në hapat e para të zbatimit të saj hasi disa vështirësi. Këto në afatin kohor të përzgjedhjes dhe të shpërndarjes. Në vazhdim të saj iu kushtua kujdes këtyre çështjeve duke thelluar këtë reformë. Për vitin shkollor 2009-2010 shitja e teksteve nisi që në fillim të gushtit. Çdo shkollë në fund të muajit qershor ka pasur të afishuar listën e teksteve,të specifikuar sipas klasave, sipas katalogut të MASH-it;që prindërit e nxënësve do të blinin për vitin e ardhshëm shkollor. Bashkëngjitur me to dhe kujtesën që vetëm këto tekste subvencionohen. Në këtë mënyrë prindërit kishin kohën e mjaftueshme për të blerë tekstet për fëmijët e tyre dhe nuk pati rrëmujë gjatë shitjes së tyre në libraritë përkatëse. Në ditën e parë të shkollë,në shkollën “Xhezmi Delli ” që unë drejtoj pajisja e nxënësve me tekste ishte 100 %.Kjo sipas mësueseve është një sukses krahasuar me vitet e tjera. Po ashtu ka qenë në pjesën më të madhe të shkollave nga komunikimi me disa kolege të mija. Kjo tregon se kjo reformë është në rrugë të mbarë. Rëndësi ka që të përzgjidhet teksti më i mirë. Përveç përgjegjësisë ndaj nxënësit kjo është dhe pjesë e ndërgjegjes së grupit ose mësuesit përzgjedhës. Pse mund të themi që Altertektst është një reformë e mirëmenduar por dhe e suksesshme në zbatim? Së pari, i jep mundësi autorëve të ndryshëm të shtrijnë e trajtojnë programin sipas metodave më të kapshme nga nxënësit, sipas tyre. Dhe jo si më parë ku ishin të caktuar autorët gati të përhershëm paçka se mund të kishte të tjerë më të mirë. Së dyti, përzgjidhen nga konkurrimi trajtimet më të mira pa iu referuar emrit të autorit. Kjo shmang abuzimet. Së treti, u jep mundësi mësuesve të përzgjedhin tekstin më të mirë dhe më të kapshëm për nxënësit e tyre. Këtu fusim dhe përgjegjësinë morale.
Pra kjo vlerëson shumë mësuesin dhe e bën më të përgjegjshëm në mësimdhënie.
Së katërti, i ka hequr shkollës barrën e shitjes së teksteve. Kjo diçka shumë e rëndësishme, pasi shkolla është vendi me detyrë mësim dhe edukim dhe jo shitje, ku në këtë fazë në shkollë krijohej vetëm rrëmujë dhe lodhje për mësuesit që ngarkoheshin me shitjen. Si e tillë kjo reformë duhet thelluar. Duke drejtuar dhe monitoruar procesin e përzgjedhjes së teksteve deri në marrjen e subvencioneve, prej katër vitesh do të sugjeroja diçka që duhet parë për vitet më pas, bashkëngjitur këtu dhe mendimet e mësuesve gjatë diskutimeve për këtë çështje: -Faturat e teksteve të blera nga nxënësit sillen në shkollë dhe shkolla plotëson formularë që të merren subvencionet nga prindërit. Unë mendoj, që duhet kërkuar një mënyrë tjetër e marrjes së subvencioneve dhe shkolla të mos merret me këtë çështje. -Shitja e teksteve shkollore nga libraritë të monitorohet jo nga shkolla por të gjendet një mënyrë më e mirë monitorimi, pasi libraritë nuk janë në varësinë e drejtorive të shkollave. Shkolla ka për detyrë të dorëzojë në librari listën e teksteve të përzgjedhura; Të njoh me këtë listë nxënësit dhe prindërit duke afishuar listën në shkollë dhe t’i kujtoj atyre që vetëm tekstet e listës subvencionohen. Nëse këto bëhen dhe prindi blen tekste të tjera jashtë listës atëherë, ose ka pasur dëshirë t’i blejë ose nuk ka qenë i vëmendshëm ndaj listës së teksteve. Duke njohur listën, prindi duhet të kundërshtojë librashitësin dhe të kontaktojë me drejtorin e shkollës përkatëse nëse i jepen tekste të tjera jashtë listës. Për këtë qëllim duhen rikujtuar vit pas viti prindërit e nxënësve. Pavarësisht disa gjërave shumë të vogla teknike,të gjithë jemi koshientë që kjo reformë vit pas viti ka qenë edhe më e suksesshme dhe duhen përgëzuar nismëtarët e saj.
Agim Gashi- Administrator
- Numri i postimeve : 45955
Age : 70
Location : Kosovë
Registration date : 17/11/2008
Similar topics
» Lunaçek: Zgjedhjet nuk kanë përmbushur standardet
» HAMDI GRUDA- NJË ATDHETAR I SHQUAR DRENICAR
» Interviste me 'Artisten e Merituar' Fitnete Rexhen
» LDK: Qeveria nuk ka politika të duhura për arsimin universitar
» Mitt Romney votoi në qytetin e tij, Obama: Kam votat e duhura për të fituar
» HAMDI GRUDA- NJË ATDHETAR I SHQUAR DRENICAR
» Interviste me 'Artisten e Merituar' Fitnete Rexhen
» LDK: Qeveria nuk ka politika të duhura për arsimin universitar
» Mitt Romney votoi në qytetin e tij, Obama: Kam votat e duhura për të fituar
Faqja 1 e 1
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi
Tue Mar 14, 2017 8:17 pm nga Agim Gashi
» IDRIZ ZEQIRAJ - SHIPTARËT NUK JANË "ME BYTHË NË PRUSH", PËR TË FALUR TOKAT
Mon Feb 27, 2017 6:54 pm nga Agim Gashi
» Akuzat kundër Shefqet Krasniqit Prokurorisë ia kishte konfirmuar edhe BIK-u (Dokument)
Mon Feb 27, 2017 5:20 pm nga Agim Gashi
» Aktakuzë kundër imamit Shefqet Krasniqi
Mon Feb 27, 2017 4:32 pm nga Agim Gashi
» Zbulohen tensionet gjatë dialogut në Bruksel, Nikoliqi Thaçit: Ti je kriminel
Fri Feb 03, 2017 7:40 pm nga Agim Gashi
» Faruk Tasholli - RJEPENI NANËN
Fri Feb 03, 2017 12:22 pm nga Agim Gashi
» FAMILJA E HAKI IMERIT: AI U VRA NË KOHËN KUR NË PUSHTET ISHIN HASHIM THAÇI E REXHEP SELIMI
Wed Jan 25, 2017 12:39 am nga Agim Gashi
» AGIM GASHI - O NE TREN PËR MITROVICË
Wed Jan 18, 2017 11:08 pm nga Agim Gashi
» Vëllai i tij u pajtua me Thaçin, por ja si ishte kidnapuar Haki Imeri në Brojë e më pas ishte vrarë
Wed Jan 18, 2017 8:13 pm nga Agim Gashi
» Fadil Maloku:Aferim, Prokurori e Kosovës!
Wed Jan 18, 2017 8:00 pm nga Agim Gashi
» Djali i Haki Imerit del kundër axhës: Nuk ia fali Thaçit, nuk dua drejtësi kanunore
Wed Jan 18, 2017 7:12 pm nga Agim Gashi
» IDRIZ ZEQIRAJ:Copëza biografike dhe kujtime për Ibrahim Rugovën
Wed Jan 18, 2017 5:13 pm nga Agim Gashi
» Presidenti Thaçi i “lahet me 124 pleq” Imer Imerit se nuk ka gisht në vrasjen e vëllait të tij
Wed Jan 18, 2017 4:00 pm nga Agim Gashi
» Adem Salihaj akuza të rënda ndaj Hashim Thaçit, ja si po mundohet të shpërlahet nga krimet e shumta që ka bërë
Wed Jan 18, 2017 3:53 pm nga Agim Gashi
» Ndodh edhe ky skandal: Njeriu që grisi fotografinë e Presidentit Rugova merr certifikatën e veteranit të UÇK-së
Tue Jan 17, 2017 7:55 pm nga Agim Gashi
» BERAT ARMAGEDONI:Lamtumirë, Joshua i Pejës!
Tue Jan 17, 2017 12:15 am nga Agim Gashi
» Biografia e Presidentit Rugova - Biografi e shkurtër
Mon Jan 16, 2017 10:32 pm nga Agim Gashi
» ILIR MUHARREMI : Treni provokativ, artistët në gjumë
Sun Jan 15, 2017 11:32 pm nga Agim Gashi
» Përveç ROSU-së, ky është shqiptari që rrezikoi jetën për ta ndalur trenin e Serbisë
Sun Jan 15, 2017 9:53 pm nga Agim Gashi
» ENVER PETROVCI - IN MEMORIAM SEFEDIN NUREDINIT- SEFA
Sun Jan 15, 2017 9:07 pm nga Agim Gashi