Akllapi Net - Forum i Hapur
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Çka thuhet në vendimin e Gjykatës Kushtetutese për zgjedhjen e presidentit Pacolli?

Shko poshtë

Çka thuhet në vendimin e Gjykatës Kushtetutese për zgjedhjen e presidentit Pacolli? Empty Çka thuhet në vendimin e Gjykatës Kushtetutese për zgjedhjen e presidentit Pacolli?

Mesazh nga Agim Gashi Thu Mar 31, 2011 9:25 pm


Çka thuhet në vendimin e Gjykatës Kushtetutese për zgjedhjen e presidentit Pacolli?

Bota sot
Çka thuhet në vendimin e Gjykatës Kushtetutese për zgjedhjen e presidentit Pacolli? 31-Gjykata
Vendimi i Gjykatës Kushtetuese që e vlerëson si të pranueshme ankesën e Lidhjes Demokratike të Kosovës dhe nënshkruesve të tjerë të ankesës lidhur me mënyrën e zgjedhjes së presidentit të Kosovës, Behgjet Pacolli, duke vlerësuar kështu se vendimi për zgjedhjen e tij ka qenë jokushtetues tashmë i është dërguar Kuvendit të Kosovës.


(i plotësuar) Cila është përmbajtja e Aktgjykimit të Gjykatës Kushtetuese të Kosovës për zgjedhjen e presidentit Behgjet Pacolli më 22 shkurt të vitit 2011

Aktgjykim në Rastin Nr. KO 29/11

Parashtruesit Sabri Hamiti dhe deputete të tjerë

Vlerësimi i kushtetutshmërisë të Vendimit te Kuvendit të Republikës së Kosovës, Nr. 04-V-04, lidhur me zgjedhjen e Presidentit te Republikës se Kosovës, i datës 22 shkurt 2011.

GJYKATA KUSHTETUESE E REPUBLIIKES SE KOSOVËS

e përbërë nga: Enver Hasani, Kryetar

Kadri Kryeziu, zevendeskryetar Robert Carolan, gjyqtar

Altay Suroy, gjyqtar Almiro Rodrigues, gjyqtar Snezhana Botusharova, gjyqtare Ivan Cukalovic, gjyqtar Gjyljeta Mushkolaj, gjyqtare dhe Iliriana Islami, gjyqtare

Parashtruesit e kerkeses

1. Parashtruesit e kerkeses jane 25 (njezet e pese) deputete nga Lidhja Demokratike e Kosovës (LDK) dhe 9 (nente) deputete nga Aleanca per Ardhmerine e Kosoves, (AAK) (shih Shtojcen A), perfaqesuar nga Mr. sc. Vjosa Osmani.

Vendimi i sfiduar

2. Vendimi i sfiduar nga parashtruesit është Vendimi i Kuvendit te Republikës se Kosovës (ne tekstin e metejme: Kuvendi), Nr. 04-V-04, lidhur me zgjedhjen e Presidentit te Republikës se Kosoves, z. Behgjet Pacolli, ne seancen e jashtezakonshme te Kuvendit, me 22 shkurt 2011.

Objekti i çështjes

3. Objekti i çështjes i kesaj kerkese është vleresimi i kushtetutshmerise nga Gjykata Kushtetuese e Republikës se Kosovës (ne tekstin e metejme: Gjykata) te vendirnit te Kuvendit, me te cilin, z. Behgjet Pacolli u zgjodh President i Republikës se Kosoves.

4. Parashtruesit kontestojne kushtetutshmerine e procedures se zgjedhjes se Presidentit te Republikës se Kosoves, e aplikuar ne seancen e jashtezakonshme te Kuvendit, mbajtur me 22 shkurt 2011, duke pohuar shkelje te nenit 86 te Kushtetutes [Zgjedhja e Presidentit] se Republikës se Kosovës (ne tekstin e metejme: Kushtetuta).

5. Parashtruesit, ne ve<;anti pohojne se neni 86, paragrafet (4), (5), dhe (6) te Kushtetutes jane shkelur duke mos pasur kuorumin e nevojshem gjate votimit, me mungesen e nje kunder-kandidati dhe me nderprerjen e votimit gjate procedures se zgjedhjes.

Bazajuridike

6. Neni 113.5 i Kushtehltes, neni 42 i Ligjit Nr. 03/L-121 mbi Gjykaten Kushtetuese te Republikës se Kosoves, i dates 16 dhjetor 2008 (ne tekstin e metejme: Ligji) dhe rregulli 56 (1) i Rregullores se punes se Gjykates Kushtetuese te Republikës se Kosovës (ne tekstin e metejme: Rregullorja e punes).

Procedura ne Gjykate

7. Me 1 mars 2011, parashtruesit paraqiten kerkesen ne Gjykate.

8. Me 2 mars 2011, sipas rregullit 8 dhe 33 te Rregullores se punes, Kryetari, me Urdher Nr. GJR. 29/11 te dates 2 mars 2011, emeroi gjyqtaren Iliriana Islami si Gjyqtare Raportuese. Ne te njejten date, sipas rregullit 9 te Rregullores se punes, Zevendeskryetari i Gjykates, me Urdher Nr. KSH. 29/11, emeroi Kolegjin Shqyrtues, te perbere prej gjyqtares Snezhana Botusharova (Kryesuese), Ivan Cukalovic dhe Enver Hasani.

9. Me 3 mars 2011, kerkesa ju komunikua Kryetarit te Kuvendit, duke kerkuar pergjigjen e tij. Ne te njejten date, sipas Rregullores se punes, kerkesa ju kornunikua edhe Presidentit te Republikës se Kosovës dhe Zyres Civile Nderkombetare (ICO), si pale te interesuara ne kete <;eshtje.

10. Me 8 mars 2011, Gjykata kerkoi nga parashtruesit te paraqesin dokumentacion shtese, sipas rregullit 35 (2) te Rregullores se punes.

11. Me 10 mars 2011, Kryetari i Republikës se Kosoves, z. Behgjet Pacolli, dorezoi pergjigjen e tij lidhur me kerkesen e parashtruesve.

12. Me 11 mars 2011, Kryetari i Kuvendit te Republikës se Kosoves, z. Jakup Krasniqi, dorezoi vetem Vendimin mbi zgjedhjen e Presidentit, procesverbalin dhe Transkriptin nga zgjedhja e Presidentit dhe Qeverise mbajtur ne seancen e jashtezakonshme te dates 22 shkurt 2011.

2

13. Me 17 mars 2011, Kolegji Shqyrtues pas keshillimit mbi Raportin e Gjyqtares Raportuese, i rekomandoi Gjykates per pranueshmerine e kerkeses.

14. Me 28 mars 2011, Gjykata shqyrtoi dhe votoi lidhur me kerkesen.

Përmhledhja e fakteve

15. Me 21 shkurt 2011, Kryetari i Kuvendit ftoi deputetet per te mbajtur nje seance te jashtezakonshme me 22 shkurt 2011. Ne rendin e dites per kete seance te jashtezakonshme, midis c;eshtjeve te tjera, u paraqit dhe zgjedhja e Presidentit te Republikës se Kosoves.

16. I vetmi kandidat i propozuar per t'u zgjedhur si President i Republikës se Kosovës ishte z. Behgjet Pacolli.

17. Gjate votimit, nuk moren pjese partite opozitare: LDK, AAK dbe Vetevendosja. Si pasoje, te pranishem ishin vetem 67 (gjashtedhjete e shtate) deputete.

18. Pas raundit te pare te votimit, Kryetari i Kuvendit deklaroi se 67 (gjashtedhjete e shtate) deputete ishin te pranishem, dhe nga keta 67 deputete, vetem 54 (pesedhjete e kater) deputete kishin votuar PER.

19. Kuvendi, atehere, mbajti edhe nje raund te dyte, pas te cilit, Kryetari i Kuvendit deklaroi se nga 67 deputete, 58 deputete votuan PER.

20. Pastaj, Kryetari i Kuvendit shpal li edhe nje raund tjeter te votimit. Megjithate, PDK (Partia Demokratike e Kosoves) kerkoi nje pushim, i cili fillimisht u refuzua nga Kryetari i Kuvendit.

21. Pas pushimit, u mbajt raundi i trete i votimit, ne te cilin Kryetari i Kuvendit deklaroi se nga 65 (gjashtedhjete e pese) deputete, 62 (gjashtedhjete e dy) votuan PER. Megjithate, Komisioni, i cHi ucihehoqi proceduren e zgjedhjes, deklaroi se nga 67 (gjashtedhjete e shtate) fletevotime ne kutine e votimit, 62 ishin PER, 4 KUNDER dhe 1 vote e pavlefshme.

22. Pas raundit te trete te votimit, Kryetari i Kuvendit, z. Jakup Krasniqi, konkludoi se z.

Behgjet Pacolli zgjidhet President i Republikës se Kosoves.

Argumentet e parashtruesve te kerkeses

i. Mungesa e kuorumit qe mundesonte zgjedhjen e Presidentit

23. Parashtruesit pohojne se sipas nenit 86(4) te Kushtetutes i cili siguron se: " Zgjedhja e Presidentit behet me dy te tretat (2/3) e votave te te gjithe deputeteve te Kuvendit", 2/3¬at e shumices te 120 (njeqind e njezete) deputeteve është 80 deputete, i cili është kuorumi i nevojshem qe nevojitet per te proceduar me zgjedhjen e Presidentit. Megjithate, gjate seances te jashtezakonshme te Kuvendit, gjate raundit te pare te votimit, ishin te pranishem vetem 67 deputete, qe do te thote se kuorumi i nevojshem nuk u arrit me kurre me qellim qe te zbatohej procedura e votimit per President. Pavaresisht kesaj, votimi u zhvillua pa kuorum.

24. Sipas parashtruesve, mungesa e kuorumit ishte evidente edhe ne raundin e dyte te votimit, ku vetem 67 (gjashtedhjete e shtate) deputete u deklaruan te pranishem.

3

25. Ne raundin e trete te votimit, vetem 65 (gjashtedhjete e pese) deputete u deklaruan te pranishem dhe Kryetari i Kuvendit konkludoi se z. Behgjet Pacolli, i cili kishte marre 62 (gjashtedhjete e dy) vota, u zgjodh President i Republikës se Kosoves.

26. Ne pergjithesi, sipas opinionit te parashtruesve, gjate gjithe procedures se votimit per zgjedhjen e Presidentit, kuorumi i nevojshem i 2/3-ve nuk u plotesua kurre ose te ishte ne pajtim me te, e cila perben shkelje te nenit 86-4 te Kushtetutes.

27. Per me teper, parashtruesit pohojne se procedura është ne kundershtim me menyren se si Presidenti i Republikës se Kosovës është zgjedhur me pare.

28. Per me teper, ata argumentojne se neni 51 i Rregullores se punes se Kuvendit specifikon qartesisht: "Kuvendi ka kuorum kur jane te pranishem me shume se gjysma e deputeteve te Kuvendit" dhe se 'Vendimet e mbledhjeve te Kuvendit jane te vlefshme, ne qofte se ne kohen kur ato jane marre, ne salle kane qene me shume se gjysma e deputeteve te Kuvendit". Per me teper, Rregullorja e punes e Kuvendit siguron se: "Ligjet, vendimet dhe akte te tjera te Kuvendit konsiderohen si te miratuara, nese shurnica e deputeteve jane te pranishem dhe votojne". Megjithate, Rregullorja siguron gjithashtu se: "Perjashtim behet ne rastet kur Kushtetuta e Republikës se Kosovës parasheh ndryshe". Sipas parashtruesve, është e qarte se lidhur me kuorumin e nevojshem ne rastin e zgjedhjes se Presidentit te Kosoves, Kushtetuta parasheh ndryshe, duke kerkuar 2/3-at e te gjithe deputeteve te Kuvendit.

29. Parashtruesit, gjithashtu, cekin se c;eshtjet per te cilat me Rregulloren e punes se Kuvendit, kerkohet vendim-marrja me 2/3-at, jane: ratifikimi i marreveshjeve nderkombetare, shkarkimi i Avokatit te Popullit, zgjatja e Gjendjes se Jashtezakonshme per me shume se 150 dite, miratimi i Rregullores se Punes se Kuvendit, etj. Parashtruesit pohojne se kur Kuvendi duhet te vendos per ndonje nga c;eshtjet e siperpermendura, votimi nuk duhet te ndodh, derisa te kete kuorum te konfirmuar prej 2/3-ve e te gjithe deputeteve te pranishem. Si shembull, parashtruesit deklaruan se ne seancen e Kuvendit te dates 6 shtator 2010, pasi Kryetari i Kuvendit konfirmoi se 72 (shtatedhjete e dy) deputete ishin te pranishem, ai vazhdoi me rend in e dites, qe permbante ne piken 4, ratifikimin e Marreveshjes mes Qeverise se Kosovës dhe Bankes Boterore. Sipas nenit

18.1 (3) te Kushtetutes, ratifikimi i marreveshjeve nderkombetare duhet te behet me 2/3¬at e te gjithe deputeteve te Kuvendit. Duke respektuar kete procedure, ne seancen e 6 shtatorit 2010, Kryetari i Kuvendit, pasi deklaroi se nuk kishte kuorum, e shtyu ate per seancen e ardhshme plenare. Ngjashmerisht, ne nje seance ne 2009, Kuvendi procedoi me ratifikimin e nje marreveshjeje per pervetesimin e nje kredie mes Qeverise se Kosovës dhe !BRD, Bankes Nderkombetare per Rikonstruktim dhe Zhvillim, si dhe Memorandumin e Misionit te Thesarit te Bankes Boterore, vetem pasi u konfirmua se 81 deputete ishin te pranishem, domethene, me shume se 2/3-at ishin te nevojshem per ratifikimin e kesaj marreveshjeje. Gjithashtu, ne seancen e dates 13 dhe 17 maj 2010, pika 7 ne rendin e dites, ishte rishqyrtimi i propozimit te Qeverise se Kosovës per te ndryshuar Marreveshjen me Fondin Monetar Nderkombetar, FMN-ne. Para rishqyrtimit te kesaj c;eshtjeje, Kryetari i Kuvendit deklaroi se votimi per kete procedure nuk mund te filloje pa kuorumin e perbere nga 2/3-at e te gjithe deputeteve te Kuvendit.

30. Parashtruesit, me tej argumentojne se zgjedhja e Presidentit te Republikës se Kosovës ne 2008 u bazua ne Kornizen Kushtetuese per Veteqeverisje te Perkohshme ne Kosove, e cila parashikonte nje procedure identike (lidhur me numrin e nevojshem te votave) per zgjedhjen e Presidentit. Neni 9.2.8 i kesaj Kornize siguronte se: "Kuvendi zgjedh Presidentin e Kosovës me shumicen e 2/3-ve te votave te te gjithe deputeteve te Kuvendit. Nese pas dy raundeve te votimit, nuk mund te arrihet shurnica e 2/3-ve, ne raundin pasues, kerkohet shumica e votave te gjithe deputeteve". Edhe ne ate rast, votimi u mbajt pas konfirmimit se kuorumi prej 2/3-ve i te gjithe deputeteve ishte i pranishem. 4

Ne fakt, 119 deputete ishin te pranishem dhe pasi ky numer u konfirmua, KryetarijUdheheqesi, deklaroi se: "te gjitha kushtet/kriteret jane plotesuar me qellim qe te vazhdojme me rendin e dites, e cila perfshinte edhe zgjedhjen e Presidentit". Parashtruesit, duke perdorur parimin e analogjise, pohojne se kushti i kuorumit prej 2/3¬ve duhet te ishte i vlefshem per zgjedhjen e Presidentit, sipas Kushtetutes.

31. Parashtruesit insistojne qe është evidente se, praktikat e meparshme te Kuvendit konfirmojne, edhe nese nuk është e shprehur ne menyre specifike, qe para se te filloje votimi, nevojitet kuorumi prej 2/3-ve, sipas Rregullores se punes te Kuvendit dhe Kushtetutes. Kjo mbeshtetet ne praktiken parlamentare te Kuvendit. Prandaj, duke mos respektuar kete procedure, është shkelur neni 86 i Kushtetutes dhe ��faredo vendimi i marre gjate nje procedure te tille është jo-kushtetues .

Mungesa e ndonje kunder-kandidati gjate procedures se votimit te Presidentit

32. Lidhur me kete, parashtruesit pohojne se zgjedhja e Presidentit te Republikës se Kosovës duhet te kishte ndodhur pas nominimit te me shume se nje kandidati, sipas nenit 86.5, i cili siguron se: "Nese asnjeri kandidat nuk merr shumicen prej dy te tretave (2/3 ) ne dy votimet e para, organizohet votimi i trete ne mes te dy kandidateve te cilet kane marre numrin me te larte te votave ne votimin e dyte dhe kandidati qe merr shumicen e votave te te gjithe deputeteve, zgjidhet President i Republikës se Kosoves". Per me teper, neni 86.6 i Kushtetutes siguron: "Nese asnjeri kandidat nuk zgjidhet President i Republikës se Kosoves, shpemdahet Kuvendi ... ".

33. Parashtruesit pohojne se neni 86 i Kushtetutes kerkon kandidimin e te pakten dy (2) kandidateve, pasi ne te dyja citimet, numri i kandidateve është i permendur ne shumes. Megjithate, gjate votimit me 22 shkurt 2011, ishte vetem nje kandidat i cili garonte per postin e Presidentit, e qe është jo-kushtetuese, sipas nenit 86.5 dhe nenit 86.6 te Kushtetutes.

34. Se fundmi, parashtruesit pohojne se ne dy zgjedhjet e meparshme per President te Republikës se Kosoves, ka pasur gjithmone dy kandidate qe garonin per President te Kosoves. Ne fakt, Komiza Kushtetuese nuk percakton ndonje kunder-kandidat, dhe është e qarte se qeIlimi i hartuesve te Kushtetutes ishte, kur perfshine kriterin ne Kushtetuten e Republikës se Kosoves, te mos kete vetem nje kandidat ne rastin e zgjedhjes se Presidentit, por te kete edhe nje kunder-kandidat. Prandaj, sipas parashtruesve, qellimi i hartuesve te Kushtetutes ishte te ndryshohej kjo pjese procedurale e zgjedhjes se Presidentit, duke pasur parasysh nje pozicion me demokratik duke i shtuar parimin e garimit/kon ku rrences.

iii. Nderprerja e votimit ne kundershtim me Rregulloren e punes te Kuvendit te Repuhlikes se Kosovës

35. Lidhur me nderprerjen e votimit, ne momentin kur u kerkua nje pushim, parashtruesit pohojne se kjo ishte shkeIje e Rregullores se punes te Kuvendit te Kosovës dhe te Kushtetutes, bazuar ne konkluzionin e Kryetarit te Kuvendit, si interpretuesi perfundimtar i Rregullores se punes. Meqenese, Rregullorja e punes nuk ka specifikuar, nese qe ne fillim te fazes se votimit per zgjedhjen e Presidentit, nderprerjet ose pushimet mund te lejohen ne mes te procedures se votimit, është e qarte se Kryetari i Kuvendit, sip as nenit 17.1 te rregullores se punes, jep interpretimin perfundimtar te Rregullores se punes gjate seancave plenare. Kjo është saktesisht se ��fare beri z. Jakup Krasniqi ne seancen e 22 shkurtit 2011, kur ai deklaroi se nderprerja e votimit perbente shkeIje te Rregullores se punes.

5

36. Parashtruesit, per me teper, pohojne se ne mes te raundit te dyte dhe te trete lidhur me zgjedhjen e Presidentit, PDK kerkoi nje pushim, i cili fillimisht u refuzua nga Kryetari Jakup Krasniqi, por edhe pasi ai e lejoi kete pushim, ai deklaroi se kjo perbente shkelje te Rregullores se punes dhe shkelje te Kushtehltes.

37. Ne parashtresen e tyre, pas nje pushimi prej rreth nje ore, gjate raundit te trete te votimit, z. Behgjet Pacolli u zgjodh President i Republikës se Kosoves, perkunder paralajmerimit te mehershem te Kryetarit te Kuvendit, z. Jakup Krasniqi, se nje pushim i tille ishte jo-kushtetues dhe ne kundershtim me Rregulloren e punes se Kuvendit te Kosoves. Pasi pushimi perfundoi, Kryetari i Kuvendit deklaroi edhe nje here se nderprerja ne mes te procedures se votimit është ne kundershtim me Rregulloren e punes dhe do te kete pasoja pasi është ushtruar presion mbi deputetet.

38. Parashtruesit konkludojne se, bazuar ne faktin qe Kryetari i Kuvendit është interpretuesi perfundimtar i Rregullores se punes, nderprerja e procedures se votimit i shkeli keto rregulla.

Pergjigja nga Presidenti i Kuvendit te Republikës se Kosovës

39. Kryetari i Kuvendit te Republikës se Kosoves, z. Jakup Krasniqi, nuk paraqiti asnje koment lidhur me kerkesen e parashtruesve, por paraqiti para Gjykates Vendirnin mbi zgjedhjen e Presidentit te Republikës se Kosoves, z. Behgjet Pacolli, procesverbalin dhe transkriptin mbi zgjedhjen e Presidentit dhe Qeverise se Kosovës mbajtur me 22 shkurt 2011.

40. Kryetari i Kuvendit hapi seancen e jashtezakonshme, me 22 shkurt 2011, me 81 deputete te pranishem, dhe sipas procesverbalit dhe transkriptit, ne rendin e dites ishin 2 (dy) c;eshtje: 1) Zgjedhja e Presidentit te Republikës se Kosoves, dhe 2) Zgjedhja e Qeverise te Republikës se Kosoves.

41. Prandaj, Komisioni i perkohshem per verifikimin e kuorumit dhe rnandatave paraqiti nje raport per verifikimin e plotesimit te kritereve nga kandidati i nominuar per President, z. Behgjet Pacolli, i cili konkludonte se ai i plotesonte kushtet qe parashihen ne Kushtetute dhe Ligjin Nr. 03/L-094 mbi Presidentin e Republikës se Kosoves.

42. Pasi u prezantua ky rapOlt nga komisioni, Kryetari i Kuvendit deklaroi se te pranishem ishin 93 depu tete.

43. Para se te fillonte raundi i pare i votimit, LDK, AAK dhe Vetevendosja u larguan nga seanca dhe nuk moren pjese. Si rezultat, te pranishem ishin vetem 67 (gjashtedhjete e shtate) deputete.

44. Pas raundit te pare te votimit, Kryetari i Kuvendit deklaroi se ishin te pranishem 67 deputete, dhe se nga keta 67 (gjashtoohjete e shtate), 54 deputete votuan PER, 11 votuan KUNDER dhe 2 vota ishin te pavlefshme.

45. Kuvendi, pastaj mbajti raundin e dyte, ku Kryetari i Kuvendit deklaroi se nga 67 (��ashtedhjete e shtate) depu����te te pranishem, 58 (pesedhjete e tete) deputete votuan PER, 7 (shtate) votuan KUNDER dhe 2 (dy)vota ishin te pavlefshme.

46. Pastaj, Kryetari i Kuvendit hapi raundin e trete te votimit, i cili u rnbajt pas pushimit me 65 (gjashtedhjete e pese) deputete te pranishem. Kryetari i Kuvendit deklaroi se nga 65 (��ashtedhjete e pese) deputete ��e pranishem, 62 (gjashtedhjete e dy) deputete votuan

.PER, 4 (kater) votuan KUNDER dhe 1 (nje) vote ishte e pavlefshme. Megjithate,

Komisioni, i cili udhehoqi proceduren e votimit, deklaroi se nga 67 (gjashtedhjete e 6

shtate) fietevotime ne kutine e votimit, 62 (gjashtedhjete e dy) ishin PER, 4 (kater) ishin KUNDER dhe 1 (nje) vote ishte e pavlefshme.

47. Pas rallndit te trete te votimit, Kryetari i Kuvendit, z. Krasniqi, konkludoi se z. Behgjet Pacolli zgjidhet President i Repllblikes se Kosoves.

Pergjigja nga Presidenti i Repuhlikes se Kosovës

48. Presidenti i Republikës se Kosoves, z. Behgjet Pacolli (ne tekstin e metejme: Pala e Interesuar), pohon se ai u nominua si kandidat per postin e Presidentit te Republikës se Kosovës ne pajtim me nenin 86.3 te Kushtetutes. Pala e Interesuar pohon se ne pajtim me nenin 86.1 dhe 86.5 te Kushtehltes, ne raundin e trete te votimit, 62 deputete votuan PER zgjedhjen e z. Behgjet Pacolli si President i Republikës se Kosoves.

49. Lidhur me mungesen e kuorumit, Pala e Interesuar argumenton se sipas nenit 69 [Orari i Sean cave dhe Kuorumi] te Kushtetutes, dhe me specifikisht nenit 69.3 te Kushtetutes, siguron se Kuvendi ka kuorum kur me shume se (1/2) gjysma e deputeteve jane te pranishem. Ne fillim te seances se jashtezakonshme, te pranishem ishin 117 deputete, sipas Pales se Interesuar. Fakti qe LDK, AAK dhe Vetevendosje u larguan nga seanca, duhet te konsiderohet si vote kunder kandidatit, z. Behgjet Pacolli, per postin e Presidentit te Republikës se Kosoves, dhe deputetet qe ishin te pranishem dhe votuan per

z. Pacolli, duhet te konsiderohen si permbushje te kushteve procedurale te nenit 86 te Kushtetutes dhe se deshira e Kuvendit u shpreh ne dy raundet e para te votimit.

50. Per me teper, Pala e Interesuar argumenton se kur filloi raundi i pare i votimit ne seance ishin te pranishem 67 deputete, domethene, Kuvendi kishte kuorum ne pajtim me nenin

69.3 te Kushtetutes dhe nenin 51.1 dhe nenin 51.3 te Rregullores se punes te Kuvendit. Prania e 67 deputeteve u konfirmua, gjithashtu, edhe nga Kryetari i Kuvendit. Per me teper, as neni 86 i Kushtetutes, dhe as Rregullorja e punes se Kuvendit nuk siguron se 2/3-at e deputeteve nevojiten qe te filloje votimi.

51. Per me teper, Pala e Interesuar argumenton se Kushtetuta, ne menyre te drejtperdrejte, nuk parasheh obligimin qe deputetet te jene te pranishem. Megjithate, ne frymen e Kushtetutes dhe ne perfaqesimin dinjitoz te elektoratit te tyre, ata kane obligim (te pakten, obligim etik) te jene te pranishem ne seance. Prandaj, me qellim qe te shmanget bllokimi per zgjedhjen e Presidentit ne Kuvend, hartuesit e Kushtetutes, dhe ne vec;anti neni 86 i Kushtetutes, ka parapare tri raunde te votimit dhe ne raumlin e trete, z. Behgjet Pacolli u zgjodh President i Republikës se Kosoves.

52. Lidhur me numrin e kandidateve, Pala e Interesuar argumenton qe neni 86.3 i Kushtetutes nuk e kerkon shprehimisht numrin e tille dhe nuk i obligon deputetet te nominojne me shume se nje kandidat per President.

53. Per me teper, Pala e Interesuar pohon se neni 86 i Kushtetutes duhet te ri-lexohet dhe te interpretohet ne teresi, dhe neni 86.5 dhe neni 86.6 i Kushtetutes i referohet vetem "sihlates speciale" kur ka me shume se nje kandidat per postin e Presidentit.

54. Lidhur me pushimin, Pala e Interesuar argumenton se as Kushtetuta, e as Rregullorja e Punes nuk e ndalon te drejten e nje grupi parlamentar te kerkoje nje pushim.

55. Per me teper, Pala e Interesuar pohon se sipas nenit 17.1 te Rregullores se punes, interpretuesi perfundimtar i Rregullores se punes se Kuvendit është Kryetari i Kuvendit. Prandaj, Kryetari i Kuvendit, si interpretuesi perfundimtar i Rregullores se punes se Kuvendit e aprovoi kerkesen per nje pushim. Prandaj, pushimi ishte ne pajtim me Rregulloren e punes se Kuvendit dhe Kushtetutes.

7

56. Pala e Interesuar gjithashtu ceku, inter alia, se "kerkohet nje amendament shtese ne Kushtetute ne pajtim me parimet universale te se drejtës

Vleresimi mbi pranueshmerine e kerkeses

57. Lidhur me pohimin e parashtruesve se neni 86 [Zgjedhja e Presidentit] i Kushtetutes është shkelur, Gjykata vlereson se me qe1lim qe te gjykoje ankesen e parashtruesve, është e nevojshme qe se pari te ekzaminoje nese ata kane plotesuar kushtet e pranueshmerise qe percaktohen ne Kushtetute dhe si�� specifikohen me tej ne Ligj dhe Rregulloren e punes.

58. Gjykata, se pari dllhet te ekzaminoje nese parashtruesit mund te konsiderohen si pale e autorizuar, sipas nenit 113.5 te Kushtetutes, qe thote: "Dhjete (10) a me shume deputete te Kuvendit te Kosoves, brenda nje afati prej tete (Cool ditesh nga dita e miratimit, kane te drejte te kontestojne kushtetutshmerine e <;faredo ligji ose vendimi te miratuar nga Kuvendi, si per permbajtjen, ashhl edhe per proceduren e ndjekur". Ne Kerkesen konkrete, 34 (tridhjete e kater) deputete nga LDK dhe AAK kontestojne kushtetutshmerine e ndonje vendimi ose ligji miratuar nga Kllvendi, per te zgjedhur z. Behgjet Pacolli si Kryetar i Repllblikes se Kosoves. Prandaj, parashtruesit jane pale e autorizuar dhe kane te drejte ta referojne kete <;eshtje ne Gjykate, ne lidhje me nenin

113.5 te Kushtetutes.

59. Per me teper, lidhur me kushtin e metejme te nenit 113.5 te Kushtetutes, se parashtruesit duhet ta kishin paraqitur kerkesen "brenda 8 (tete) diteve nga data e miratimit" te ndonje vendimi nga Kuvendi, Gjykata percakton se Kuvendi e miratoi vendimin e tij me 22 shkllrt 2011, kurse parashtruesit dorezuan kerkesen ne Gjykate me 1 mars 2011. Prandaj, parashtruesit kane plotesuar afatin kohor ligjor te nevojshem per te paraqitllr nje parashtrese ne Gjykate, si<; percaktohet ne nenin 113.5 te Kushtetutes.

60. Gjykata gjithashtu, arrin ne perfundimin se parashtruesit kane plotesllar nenin 42 te Ligjit, duke parashikuar se:

"Ne kerkesen e ngritur ne pajtim me nenin 113, paragrafi 5 te Kush tetl.l tes , nder te tjera, paraqiten informatat e meposhtme, inter alia:

1.1. emrat dhe nenshkrimet e te gjithe depl.lteteve te Kl.Ivendit qe kontestojne kushtetutshmerine e ligjit apo vendimit te rujerre nga ana e Kl.Ivendit te Repl.lblikes se Kosoves;

1.2. dispozitat e Kl.Ishtetutes apo te ndonje akti apo ligji qe ka te biije me kete kerkese; dhe

1.3. paraqitja e provave mbi te cila mbeshtetet kontesti".

61. Meqe parashtruesit jane pale e autorizuar, kane plotesuar afatin e nevojshem per te paraqitur nje kerkese ne Gjykate dhe kane pershkruar ne menyre te sakte shkeljen e supozuar te Kushtetutes, duke perfshire edhe vendimin e sfiduar te Kuvendit, Gjykata konkludon se parashtruesit kane permbushur te gjitha kriteret e pranueshmerise.

62. Meqe parashtruesit kane permbushur kushtet procedurale lidhur me pranueshmerine, Gjykata tani, ka nevoje qe te ekzaminoje meriten e ankesave te parashtruesve.

8

Vleresimi ligjor i kerkeses

Lidhur me proceduren per zgjedhjen e Presidentit te Republikës se Kosovës

1. Lidhur me numrin e kandidateve

63. Parashtruesit ankohen se procedura per zgjedhjen e Presidentit te Republikës se Kosovës vet em me nje kandidat perben shkelje te nenit 86.5 dhe nenit 86.6 te Kushtehltes.

64. Lidhur me kete, Gjykata i referohet nenit 86.3 te Kushtetutes, i cHi parasheh: "Seeili shtetas i Republikës se Kosovës mund te nominohet si kandidat per President te Republikës se Kosoves, nese ajo/ai siguron nenshkrimet e te pakten tridhjete (30) deputeteve te Kuvendit te Kosoves. Deputetet e Kuvendit mund te nenshkruajne vetem per nje kandidat per President te Republikës se Kosoves".

65. Lidhur me rastin konkret, Gjykata veren se z. Behgjet Pacolli, si kandidat per president i Republikës se Kosoves, paraqiti nenshkrimet e 64 deputeteve. është e qarte se grupet parlamentare qe e leshuan dhe nuk moren pjese ne seancen e jashtezakonshme te mbajtur me 22 shkurt 2011, nuk e shfrytezuan mundesine Kushtetuese per te nominuar nje kandidat tjeter per President te Republikës se Kosoves.

66. Neni 86.5 i Kushtetutes siguron se: 'Nese asnjeri kandidat nuk merr shumicen prej dy te tretave (2/3) ne dy votimet e para, organizohet votimi i trete ne mes te dy kandidateve te eilet kane marre numrin me te larte te votave ne votimin e dyte dhe kandidati qe merr shumieen e votave te te gjithe deputeteve, zgjidhet President i Republikës se Kosoves".

67. Neni 86.6 i Kushtetutes siguron se: "Nese ne votimin e trete, asnjeri kandidat nuk zgjidhet President i Republikës se Kosoves, shpemdahet Kuvendi dhe shpallen zgjedhjet e reja, te cilat duhet te mbahen brenda dyzet e pese (45) ditesh".

68. Gjykata është e mendimit se formulimi i nenit 86 [Zgjedhja e Presidentit] te Kushtetutes duhet te ekzaminohet ne teresi. Interpretimi i nenit mund te jete vetem se duhet te kete me shume se nje kandidat per zgjedhjen e Presidentit te Republikës se Kosoves, me qellim qe procedura e votimit te vihet ne levizje. Ne ve��anti, ne paragrafin 5 te tij, ne menyre eksplicite percaktohet se, nese 2/3-at e shumices nuk është arritur nga asnje kandidat ne raundin e pare te votimit, atehere, zhvillohet edhe nje raund i trete i votimit midis "dy kandidateve te cilet kane marre numrin me te madh te votave gjate raundit te dyte". Per me teper, neni 86.6 i Kushtetutes, gjithashtu shprehet per me shume se nje kandidat: "Nese asnje nga kandidatet nuk zgjidhet". Neni 27 (4) dhe (5) i Rregullores se punes se Kuvendit permban dispozita te ngjashme.

69. Ne lidhje me kete, Gjykata i referohet Kornizes Kushtetuese per Veteqeverisje te Perkohshme ne Kosove, qe ne Kaptinen 9.2.8 permban: "Presidenti i Kosovës do te zgjidhet nga Kuvendi me vote tefshehte. Nominimi per postin e Presidentit do te kerkoje mbeshtetjen e partise, e eila ka numrin me te madh te vendeve ne Kuvend ose te pakten 25 a neta re. Kuvendi do te zgjedhe Presidentin e Kosovës me 2/3-at e shumices te anetareve te Kuvendit. Nese pas dy raundeve te votimit, 2/3-at e shumices nuk jane arritur, ne raundin pasues, kerkohet shumica e votave te te gjithe anetareve te Kuvendit per zgjedhje".

70. Gjykata veren se, sipas Kornizes Kushtetuese, zgjedhja e pare e Presidentit te Kosovës u mbajt ne 2002, ne te cilen, ishte vetem nje kandidat qe garonte per President te Kosoves, domethene, z. Ibrahim Rugova nga LDK. Ne zgjedhjet presidenciale te 2004-S, ishin dy kandidate qe garonin per President, Ibrahim Rugova nga LDK, dhe Rame Buja nga PDK.

Me tej, ne zgjedhjet e 2oo6-es, ishte vetem nje kandidat qe garonte per President, Fatmir Sejdiu nga LDK. Megjithate, ne zgjedhjet e 2008-s, ende nen Kornizen Kushtetuese, ishin dy kandidate qe garonin per President, Fatmir Sejdiu nga LDK dhe Nairn Maloku nga AAK. Ne zgjedhjet e fund it presidenciale te 22 shkurtit 2011, mbajtur sipas nenit 86 te Kushtetutes te Republikës se Kosoves, ishte vetem nje kandidat qe garonte per postin e Presidentit te Republikës se Kosoves.

71. Per me teper, Gjykata veren se Korniza Kushtetuese qendron e heshtur lidhur me numrin e kandidateve per zgjedhjen e Presidentit te Kosoves. Megjithate, ndryshe nga Korniza Kushtetuese, neni 86 i Kushtetutes se Republikës se Kosovës permend ne menyre te qarte (jo-ambiguoze) se duhet te kete me shume se nje kandidat ne raundin e pare dhe te dyte, si dhe ne raundin e trete. është e qarte se hartuesit e Kushtetutes kane zgjedhur formulimin e fjaleve te nenit 86 te Kushtetutes me qellim qe te devijojne nga sistemi i parapare ne Kornizen Kushtetuese, duke perqafuar keshtu nje sistem me demokratik ku me shume se nje kandidat nevojitet para se te vihet ne levizje procedura per zgjedhjen e Presidentit te Republikës se Kosoves. Procedura e zgjedhjes është krijuar me qellim qe te siguroje, qe me shume se nje kandidat i nominuar per t'u zgjedhur si President, ai, qe morl shumicen e votave do te zgjidhej si perfaqesues i popullit te Kosoves. Nese qelimi i hartuesve te Kushtetutes do te kishte qene qe te paraqisnin nje procedure alternative per zgjedhje, vetem me nje kandidat te nominuar, Kushtetuta, shprehimisht do e kishte parashikuar nje procedure te tilIe.

72. Lidhur me kete, Gjykata i referohet si shembull Kushtetutes se Shqiperise, e cila, ne nenin e saj 87.5 lejon shprehimisht qe te kete vetem nje kandidat qe te garoje per postin e Presidentit:

"Kur ka me shume se dy kandidate dhe as,geri prej tyre nuk ka marre shumicen e

kerkuar, brenda 7 diteve behet ,ge votim i katert nderTTvet dy kandidateve qe kane

marre numrin me te madh te votave".

73. Kushtetuta e Hungarise, ne te kunderten, parasheh nje sis tern te ngjashem qe parashihet ne Kushtehlten e Kosoves, ne nenin 29 B:

"

(2) Parlamenti do te zgjedhe Presidentin e Republikës me vote te fshehte. Votimi mund te ri-perseritet nese është e nevojshme. Kandidati, i cili merr shumicen e 2/3-ve te votave te anetareve te Parlamentit ne raundin e pare te votimit zgjidhet President i Republikes.

(3) Nese as,ge kandidat nuk merr kete shumice ne raundin e pare te votimit, procesi i votimit mund te perseritet, ne pajtim me parag.(1). Shumica prej 2/3-ve te votave te anetareve te Pa rIa men tit nevojitet per t'u zgjedhur ne raundin e dyte te votimit.

(4)Niise asnje kandidat nUkfiton shumicen e nevojshme ne raundin e dyte, do te mbahet nje raund i trete. Ne raundin e trete, vetem dy kandidate qe kane marre numrin me te madh te votave gjate raundit te dyte te votimit, mund tii vazhdojne me zgjedhjen. Kandidati i cilifiton shumicen e votave -pavariisisht numrin e votimeve -ne raundin e trete zgjidhet President i Republikës.

"

74. Ne fakt, procedura e zgjedhjes presidenciale rrjedh nga periudha e tranzicionit pas Luftes se Ftohte, kur ish-shtetet Komuniste kishin zgjedhur qe te zgjidhnin presidentet e tyre nga Kuvendet/Parlamentet nepermjet nje procedure te ngjashme si<; parashihet edhe ne Kushtetuten e Hungarise dhe Kosoves. Nderkohe, shurnica e vendeve ish-Komuniste ndryshuan proceduren e zgjedhjes se Presidenteve dhe vendosen per zgjedhje te 10

drejtperdrejte me vote te pergjithshme. Kjo zgjidhje u motivua nga nevoja per te shprehur dhe reflektuar vullnetin e popullit dhe, permes votimit te drejtperdrejte, te zgjedhet Presidenti i cili është Kreu i Shtetit dhe perfaqeson unitetin e popullit.

75. Lidhur me proceduren e zgjedhjes se Presidentit, siC; parashihet ne nenin 86. 6 te Kushtetutes, Gjykata thekson se nese deputetet paraqesin vetem nje kandidat per zgjedhjen e Presidentit te Kosoves, kushtet formale per te vene ne levizje proceduren e zgjedhjes nuk jane plotesuar. Ne nje situate te tille, c;do procedure e cila u pasua me vetem nje kandidat per t'u zgjedhur President i Republikës se Kosoves, ka qene keshtu shkelje e nenit 86 te Kushtetutes.

76. Gjykata thekson se ne seancen e jashtezakonshme te Kuvendit, mbajtur me 22 shkurt 2011, deputetet paraqiten z. Pacolli si kandidat te vetem per t'u zgjedhur President i Republikës se Kosoves. Ne te njejten seance, procedura e zgjedhjes e udhehequr nga Kryetari i Kuvendit rezultoi qe i vetmi kandidat te zgjidhej President i Kosoves, edhe pse sipas opinionit te Gjykates, nuk ishte ne pajtueshmeri me kriteret e nenit 86 te Kushtetu tes.

77. Ne keto rrethana, Gjykata konkludon se procedura per zgjedhjen e z. Behgjet Pacolli si President i Republikës se Kosoves, mbajtur ne seancen e jashtezakonshme te Kuvendit, me 22 shkurt 2011, perben shkelje te nenit 86 te Kushtetutes dhe prandaj, është kunderkushtetuese.

2. Lidhur me votimin në Kuvend

78. Gjykata, se pari thekson se, meqe sapo konkludoi se procedura e zgjedhjes me vetem nje kandidat qe garon per postin e Presidentit ishte jo-kushtetuese, nuk do te jete e nevojshme qe te cekim pohimet e shkeljeve te supozuara shtese te Kushtetutes lidhur me proceduren e zgjedhjes gjate seances se 22 shkurtit 2011. Megj ithate, edhe suke supozuar se Kushtetuta do te lejonte qe nje kandidat te garonte per postin e Presidentit, pjesemarrja e me pak se numri i deputeteve sic; kerkohet me nenin 86 te Kushtetutes, gjithashtu rezultoi ne proceduren e votimit si te pavlefshem.

79. Lidhur me kete, Gjykata i referohet nenit 70 [Mandatet e Deputeteve] te Kushtetutes, i cili percakton se "Deputetet e Kuvendit jane perfaqesues te popullit..". Per me teper, lidhur me obligimin e tyre si deputete, neni 74 [Ushtrimi i funksionit] i Kushtetutes siguron: "deputetet e Kuvendit te Kosovës do te ushtrojne funksionin e tyre ne interesin me te mire te Republikës se Kosovës dhe sipas Kushtetutes, ligjeve dhe Rregullores se punes se Kuvendit".

80. Per me teper, Ligji Nr. 03/L-111 mbi te Drejtat dhe Pergjegjesite e Deputetit (ne tekstin e metejme: Ligji per deputetet) dhe neni 3 dhe 21 te Rregullores se punes se Kuvendit, miratuar me 29 prill 2010, theksojne edhe me shu me se deputetet e Kuvendit jane perfaqesuesit e Popullit dhe do te kene te drejta te barabarta dhe obligim qe te marrin pjese plotesisht ne proceduarat e Kuvendit dhe do t'i ndjekin detyrat si perfaqesues te njerezve te Kosovës ne pajtim me Kushtetuten, Ligjin dhe Rregulloren e punes se Kuvendit. Kjo do te thote, duke marre voten e qytetareve, deputetet kane obligime ndaj atyre, inter alia, siC; percaktohet ne nenin 40 [Obligimet] te Ligjit per deputete, duke qene te obliguar te marrin pjese ne seancat plenare ose ne takimet e organeve ndihmese te Kuvendit, ne te cilat, ata jane anetare. Nese deputeti nuk mundet te marre pjese ne seancat e Kuvendit ose ne takimet e organeve ndihmese te Kuvendit, atehere, ai/ajo duhet te informoje Kryetarin e Kuvendit, respektivisht, Kryetarin ose Zevendeskryetarin e atij organi, duke paraqitur arsyet per mungesen e tij/saj, sic; kerkohet nga neni 40.3 i Ligjit per deputete.

81. Obligimi i deputeteve reflektohet edhe me shume ne betimin qe anetaret e Kuvendit duhet te bejne pas verifikirnit te mandateve te tyre, sipas nenit 10 te Rregullores se punes se Kuvendit, qe permban:

"Une, deputet i Kuvendit te Republikës se Kosoves, betohem se me nder e me perkushtim do ta kryej detyren ti me dhe do ta perfaqesoj me dinjitet popullin, do te punoj ne interes te Kosovës dhe te gjithe qytetareve te saj, do te angazhohem per mbrojtjen dhe per respektimin e kushtetutshmerise dhe te ligjshmerise, per mbrojtjen e teresise territoriale dhe te integlitetit institucional te Kosoves, per garantimin e lirive dhe te drejtave te rderiut, ne perputhje me ligjet e vendit dhe me standardet evropiane. Betohem!"

82. Per me teper, Gjykata thekson se sipas nenit 27 te Rregullores se punes se Kuvendit, anetaret e Kuvendit do te pajtohen me Kodin e sjelljes, i cili është i bashkangjitur me Rregulloren. Kodi i sjelljes siguron qartesisht se anetaret e Kuvendit kane detyre qe te respektojne ligjin dhe te veprojne ne c;do rast ne pajtim me besimin qe publiku iu ka dhene atyre.

83. Ne keto rrethana, te gjithe 120 deputetet e Kuvendit duhet te ndjehen te obliguar sipas Kushtetutes, Ligjit per deputetet, Rregullores se punes se Kuvendit dhe Kodit te sjelljes te marrin pjese ne seancat plenare te Kuvendit dhe te perkrahin procedurat qe parashihen aty, por mbi te gjitha, nje obligim vis-a-vis per njerezit e Kosovës qe i zgjodhen ata.

84. Zgjedhja e Presidentit te Kosoves, i ciIi sipas nenit 83 [Statusi i Presidentit] është Kreu i Shtetit dhe perfaqeson unitetin e njerezve te Republikës se Kosoves, është e nje rendesie kaq te madhe, saqe te gjithe deputetet, si perfaqesues te popullit te Kosoves, duhet ta konsiderojne si detyre kushtetuese te tyren, pervec; nese ju lejohet nga Presidenti i Kuvendit, te marrin pjese ne proceduren per zgjedhjen e Presidentit siC; percaktohet ne nenin 86 [Zgjedhja e Presidentit] te Kushtetutes.

85. Lidhur me kete, Gjykata veren se lidhur me numrin e votave qe kerkohet per zgjedhjen e Presidentit te Republikës se Kosoves, neni 86-4 i Kushtetutes siguron se Presidenti i Republikës se Kosovës do te zgjidhet me dy te tretat(2/3-at) e "votave te te gjithe deputeteve" te Kuvendit, qe do te thote se te gjithe 120 deputetet duhet te votojne, minus ata deputete te ciIet kane marre leje nga Kryetari i Kuvendit, dhe kandidati i cili merr 80 ose me shume vota nga votat e te gjithe deputeteve Cne raundin e pare dhe te dyte) do te zgjidhet. Vetem nese nuk arrihen dy te tretat e shumices, mbahet raundi i trete. Neni 27 i Ligjit per deputete dhe neni 27-4 i Rregullores se punes se Kuvendit, permban formulim identik te fjaleve: "dy te tretat(2/3) e votave te te gjithe deputeteve te Kuvendit".

86. Nga procesverbali i seances se jashtezakonshme, mbajtur me 22 shkurt 2011. shihet se para se te tlllonte votimi, fillimisht ishin te pranishem 81 deputete. Megjithate, kur votimi filloi, vetem 67 deputete ishin te pranishem dhe moren pjese ne votim, ndersa deputetet e tjere ishin larguar nga saBa e Kuvendit. Kushti i nenit 86, qe te gjithe deputetet duhet te votojne, megjithate nuk u plotesua. Per me teper, raundi i dyte i votimit ndodhi ne rrethana te njejta, ndersa ne raundin e trete, z. Behgjet Pacolli, kandidati i vetem i nominuar, u zgjodh President i Kosovës me 62 vota nga 67 vota ..

87. Gjykata konkludon se, meqe vetem 67 deputete moren pjese ne proceduren per zgjedhjen e Presidentit te Kosoves, ne seancen e jashtezakonshme te Kuvendit, mbajtur me 22 shkurt 2011, neni 86 i Kushtetutes u shkel.

Lidhur me pushimin e mbajtur gjate procedures se zgjedhjes te Presidentit te Republikës se Kosovës 88. Lidhur me pohimin e parashtruesve se pushimi qe u lejua nga Presidenti i Kuvendit, para raundit te trete, perben shkelje te nenit 27 te Rregullores se punes se Kuvendit, Gjykata veren se neni 86 i Kushtetutes, si dhe neni 27 i Rregullores se punes qendrojne te heshtura lidhur me kete çështje. 89. Per me teper, Gjykata thekson detyren e saj per te shqyrtuar vetem shkeljet e supozuara te Kushtetutes. Ankesa e parashtruesve se u mbajt nje pushim para se te mbahej raundi i trete i votimit, sipas mendimit te Gjykates, nuk perben çështje kushtetuese, e cila mund te ngrihet sipas nenit 86 [Zgjedhja e Presidentit] te Kushtetutes. Megjithate, nese Kuvendi do te kishte vendosur qe te mos e lejonte ate pushim, ose nese Kryetari i Kuvendit, si interpretuesi perfundimtar i Rregullores se punes, te kishte informuar deputetet qe gjate votimit nuk do te lejohen pushime me qeIlim qe te shmanget presioni i ushtruar mbi deputete, atehere pushimi para raundit te trete do te kishte perbere shkelje te atij vendimi. 90. Prandaj, lidhur me ankesen e parashtruesve se ka shkelje te nenit 86 [Zgjedhja e Presidentit] te Kushtetutes, kur u lejua dhenia e pushimit para raundit te trete, Gjykata konkludon se parashtruesit nuk kane paraqitur deshmi, pse nje shkelje e atij neni duhej te kishte ngjare.

PER KETO ARSYE GJYKATA, ne seancen e mbajtur me 28 mars 2011, I. SHPALL, njezeri, se Kerkesa është e PRANUESHME. II. SHPALL, me shtate vota per dhe dy kunder, se Vendimi i Kuvendit te Republikës se Kosoves, Nr. 04-V-04, lidhur me zgjedhjen e Presidentit te Republikës se Kosoves, me 22 shkurt 2011, është jo-kushtetues -dhe nuk do te jete ne fuqi nga data e publikimit te tij ne perputhshmeri me nenin 116.3 te Kushtetutes -meqenese është ne kundershtim me kerkesat e nenit 86 te Kushtetutes se Republikës se Kosovës dhe parimet dernokratike te misheruara aty. III. Ky Aktgjykim do t'u njoftohet paleve dhe do te publikohet ne Gazeten Zyrtare, ne pajtim me nenin 20(4) te Ligjit. IV. Ky Aktgjykim do te kete efekt te menjehershem. Gjyqtarja Raportuese i Gjykates Kushtetuese r.Ili 13

Deputetët që nënshkruan ankesën

LDK

1. Sabri Hamiti

2. Ismet Beqiri

3. Teuta Sahatqija

4. Arben Gashi

5. Lutfi Haziri

6. Skender Hyseni

7. Salih Morina

8. Eqrem Kryeziu

9. Anton Quni

10 Imri Ahmeti

11. Vjosa Osmani

12. Hashim Deshishku

13. Ali Sadriu

14. Sadri Ferati

15. Sali Asllanaj

16. Naser Osmani

17. Armend Zemaj

18. Bahri Thac;i

19. Aferdita Berisha-Shaqiri

20. Hykmete Bajrami

21. Vjollca Krasniqi

22. Lirije Kajtazi

23. Haki Demolli

24. Nazane Breca

25. Lutfi Zharku

ShtojcaA

AAK

1. Ardian Gjini

2. Daut Haradinaj

3. Ahmet Isufi

4. Time Kadriaj

5. Burim Ramadani

6. Bali Muharremaj

7. Kymete Bajraktari

8. Teuta Haxhiu

9. Xhevdet Neziraj

Rreth orës 15 Gjykata Kushtetutese e Kosovës shpalli vendimin për rastin e zgjedhjes së presidentit Behgjet Pacolli. Në këtë vendim jepen arsyetimet e Gjykatës për vendimin e saj për zgejdhjen në mënyrë jokushtetutese të presidentit të Kosovës më 22 shkurt të këtij viti.
Agim Gashi
Agim Gashi
Administrator
Administrator

Numri i postimeve : 45955
Age : 70
Location : Kosovë
Registration date : 17/11/2008

Mbrapsht në krye Shko poshtë

Mbrapsht në krye

- Similar topics

 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi