Akllapi Net - Forum i Hapur
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kosovare Asllani shpërthen me gol kundër Italisë

Shko poshtë

Kosovare Asllani shpërthen me gol kundër Italisë Empty Kosovare Asllani shpërthen me gol kundër Italisë

Mesazh nga Agim Gashi Fri Aug 28, 2009 8:56 pm

Kosovare Asllani shpërthen me gol kundër Italisë

Kemajl Goca, BOTA SOT
Gjatë 79 minutave sa luajti Asllani pati një paraqitje të shkëlqyer, duke qenë edhe ndër protagonistet për fitoren e Suedisë, e cila sigurojë shkuarjen në çerekfinale të Kampionatit Evropian.


Kosovare Asllani shpërthen me gol kundër Italisë +kosovare%20a
Kosovare Asllani


Kosovare Asllani shënoi golin e saj të parë në Kampionatin Evropian në futboll që po zhvillohet në Finlandë. Është shqiptarja e dytë që ka shënuar gol në evropian pas Fatmire Bajramajt, e cila shënoi dy gola kundër Norvegjisë. Kosovarja në minutën e 19-të shënoi gol për epërsinë 2:0 të suedezeve ndaj italianeve. Suedezet kaluan në epërsi me golin e futbollistes Lotta Schelin. Në minutën e 14-të, Kosovare Asllani nga gjuajtja e lirë përpak befasoi portieren italiane. Kosovare Asllani shpërthen me gol kundër Italisë +kos2
Epërsinë 2:0 e shtoi Asllani në minutën e 19-të, pas një veprimit të rrjedhshme të saj. Kosovare Asllani pati edhe disa përpjekje në drejtim të portës por pas sukses. Gjatë 79 minutave sa luajti Asllani pati një paraqitje të shkëlqyer, duke qenë edhe ndër protagonistet për fitoren e Suedisë, e cila sigurojë shkuarjen në çerekfinale të Kampionatit Evropian. Asllani është zëvendësuar në minutën e 79-të nga Lljegärdit. Kjo është fitorja e dytë pas Rusisë me rezultat 3:0, duke kryesuar tabelën më 6 pikë në grupin C.
Kosovare Asllani shpërthen me gol kundër Italisë +kos1

Kosovare Asllani shpërthen me gol kundër Italisë Asllani_-
E pandalshme: golashenuesja e Suedisë Kosovare Asllani (majtas) kundër Sara Gama të Italisë.
Agim Gashi
Agim Gashi
Administrator
Administrator

Numri i postimeve : 45955
Age : 70
Location : Kosovë
Registration date : 17/11/2008

Mbrapsht në krye Shko poshtë

Kosovare Asllani shpërthen me gol kundër Italisë Empty Re: Kosovare Asllani shpërthen me gol kundër Italisë

Mesazh nga Agim Gashi Sat Aug 29, 2009 2:00 am

Foto: Jonas Ekströmer/Scanpix
Kosovare Asllani mot Italiens Sara Gama i EM i fotboll för damer på Veritasstadion i Åbo, Finland på fredagen.
Asllani talade med fötterna





2009-08-28 21:13 FOTBOLL
Det har varit mycket "Kosse" vid sidan av planen inför EM.
Supertalangen har snackat mycket men levererat lite.




Först avgjorde hon matchen med sitt 2—0-mål.
Sedan kom målgesten med fingret mot läpparna, precis som Zlatan.
- Det där får ni tolka som ni vill, sade 20-åringen efter Sveriges kassaskåpssäkra 2—0-seger mot Italien i den andra EM-matchen.

När EM började slutade hon plötsligt att snacka.
Mot Italien började hon igen, till att börja med sina känsliga fötter som i början av matchen visade det de verkligen kan. Efteråt tog hon fingret från munnen även till media.
- Det känns som en lättnad, skönt. Pressen har varit stor på mig, sade Asllani, som var på ett helt annat spelhumör än senast mot Ryssland.

Tillsammans med Lotta Schelin och Victoria Sandell Svensson rann hon igenom Italiens ihåliga försvar gång på gång i början.
Lotta Schelin var fri redan efter tolv sekunder men missade.

På en ny djupledsboll från Victoria Sandell Svensson efter nio minuter kunde Lyonproffset däremot göra 1—0 bakom Italiens målvakt Anna Maria Picarelli. Dessförinnan hade Sverige också hunnit med att få ett mål tveksamt underkänt. Det var Caroline Seger som nickade in en hörna men blev avblåst för ruff.

Ett nytt läckert svenskt anfall i den 19:e minuten slutade med att Lotta Schelin spelade snett inåt bakåt till en omarkerad Asllani som med en enkel utsida kunde lägga bollen i mål, hennes första i landslaget.
- Jag kände mig lättare i benen i dag och tänkte inte lika mycket som jag gjorde i den första matchen, förklarade Linköpingsspelaren, och berättade varför hon hållit sig undan media de senaste dagarna:
- Först klagar ni på att jag snackar för mycket, sedan på att jag snackar för lite. Jag kände att jag ville vara i fred för att kunna fokusera på matcherna. Det gav ju resultat, sade Asllani.

Precis som resten av laget slog hon av på tempot efter den första halvtimmen.
Sverige var helt enkelt numret för stort för Italien, både bokstavligt och bildligt. Matchen var stängd och Hedvig Lindahl i det svenska målet hade knappt något att göra på hela matchen.

Kosovare Asllani ser nu fram emot nästa match mot England på måndag. Minst en poäng där och gruppsegern är klar för Sverige. Då slipper landslaget också att möta Tyskland förrän i en eventuell semifinal.

Mycket pekar i stället på att kvartsfinalmotståndaren blir antingen Holland eller Danmark.
- Vi kan mycket bättre än så här, sade Kosovare Asllani.

Thomas Eriksson/TT
Agim Gashi
Agim Gashi
Administrator
Administrator

Numri i postimeve : 45955
Age : 70
Location : Kosovë
Registration date : 17/11/2008

Mbrapsht në krye Shko poshtë

Mbrapsht në krye

- Similar topics

 
Drejtat e ktij Forumit:
Ju nuk mund ti përgjigjeni temave të këtij forumi